نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید اسپیکر باکیفیت , ویژگی های اسپیکر خوب 

 

حساسیت اسپیکرها نیز از مواردی است که معمولا روی جعبه اسپیکر نوشته نمی‌شود و فروشندگان هم اطلاع کافی از آن ندارد. استاندارد حساسیت سیستم صوتی 87 دسیبل است. البته در اکثر موارد، اسپیکرهای ارزان قیمت در این فاکتور ضعف دارند و پایین‌تر از حد استاندارد عمل می‌کنند. بنابراین بین این عدد و حساسیت اسپیکر رابطه‌ی مستقیم برقرار است به طوری‌که هر چه این عدد بالاتر باشد حساسیت اسپیکر افزایش و هر چه این عدد کمتر باشد حساسیت اسپیکر کاهش می‌یابد. 

 

 

واردات اسپیکر

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از ۳۵ سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. واردات انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل اعم از اسپیکر،هدفون،گارد و خشگیر  و همچنین انواع لوازم الکترونیکی که به سفارش شرکتهای فعال در این زمینه می باشد،بخشی از توانمندیهای این مجموعه است. این شرکتها که به طور تخصصی در این زمینه  فعالیت دارند در حجم نسبتا بالایی خرید می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه این اقلام هستید،اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اسپیکر معلق بلوتوثی , انواع اسپیکر مارک وارداتی , واردات انواع اسپیکر وهدست , واردات و ترخیص هدفون , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن 

 

 ترکیبات پاک کن ها نباید از ترکیبات و بخارهای سمی استفاده نمود.

 

۳.یک پاک کن خوب باید علاوه بر پاک کردن گرافیت از سطح کاغذ،باید قادر باشد تا مدادهای رنگی را نیز پاک کند.

۴.پاک کن هایی که دارای پوشش محافظ هستند استانداردتر به نظر می رسد،زیرا این پوشش مانع ایجاد لکه توسط انگشتان یا محیط اطراف می گردد.

 

 

 

 واردات پاک کن

 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: آشنایی با انواع پاک کن ,انواع پاک کن وارداتی , پیشینه تاریخی پاک کن , مداد پاک کن , واردات انواع پاک کن , واردات و ترخیص پاک کن , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات مواد اولیه پاک کن و دستگاه تولید پاک کن 

 

واژه ی پاک کن که در برخی کشورها هم چون هند،ایرلند،استرالیا و … از آن به عنوان سوهان پلاستیکی یاد می شود،جزء گروه لوازم التحریر حساب می شود که برای پاک کردن نوشته های روی کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد.پاک کن ها ساختار پلاستیک مانند دارند،و هم چنین در اندازه،شکل و رنگ های متنوعی تولید شده اند،بعضی از مداد ها یک پاک کن هم در انتهای خود دارند،پاک کن های ارزانتر،از ترکیبات صمغ مصنوعی ساخته شده اند،اما پاک کن های گران تر یا نوع خاصی از پاک کن ها هستند،که دارای ترکیبات پلاستیک،وینیل(نوعی ماده شیمیایی که در گروه شیمی آلی قرار دارد.)یا موادی شبیه به صمغ می باشند.پاک کن های ارزانتر می توانند از موادی شبیه رزین که اساس آنها صمغ غیر طبیعی است ساخته شوند.در واقع پاک کن ها جزء اولین ساخته ها برای از بین بردن آثار مداد بودند اما دسته ی دیگر پاک کن ها که قادر به پاک کردن جوهر هم بود،مدتی بعد از پاک کن اولیه شناخته شدند،از طرفی اصطلاح پاک کن برای اشیایی که نوشته ها را از روی تخته گچی یا وایت برد پاک می کنند هم به کار برده می شود.

 

 

واردات پاک کن

 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه فعالیت های تجاری خود را در سطح عمومی و در زمینه واردات انواع کالاهای تجاری و مصرفی ،انواع دستگاههای تولیدی ،انواع قطعات یدکی و… به انجام می رساند.واردات و ترخیص انواع لوازم التحریر و پاک کن و دستگاه تولید پاک کن و همچنین واردات برخی مواد اولیه جهت تولید پاک کن نیز بخشی از توانمندیهای این مجموعه می باشد.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: پاک کن , ترخیص پاک کن و لوازم التحریر , واردات انواع پاک کن مرغوب , واردات انواع دستگاه تولید پاک کن , واردات مواد اولیه پاک کن , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در چین 

 

چین در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۱۰ میلیون دلار اسباب بازی و وسایل ورزشی به ایران صادر کرده بود اما این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۱۴۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

صادرات اسباب بازی و وسایل ورزشی چین به ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نیز ۴۱ میلیون دلار گزارش شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۳ برابری داشته است. چین در سه ماهه نخست ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۳ میلیون دلار اسباب بازی و وسیله ورزشی به ایران صادر کرده بود.

 

بازار عمده فروشی اسباب بازی ،اسباب بازی در چین ،واردات اسباب بازی ،بازار اسباب بازی در چین ،اسباب بازی های چینی ،اسباب بازی های الکترونیکی، عروسک های پولیشی ،بزرگترین بازار اسباب بازی ،بازار اسباب بازی چین،بازار اسباب بازی ایوو،بازار گوانجوو،بازار گوانگجو،خرید آنلاین اسباب بازی،Taobao،Lijiababy،فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در چین ،فروشگاههای خرید اسباب بازی در چین ،بازار عمده فروشی ایوو،بازارهای چین ،Lego ،Motherswork،فروشگاه Baby International،واردات اسباب بازی از چین ،واردات و ترخیص اسباب بازی،ترخیص کار اسباب بازی،

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا  می باشد که بخش عمده فعالیت این شرکت با کشور چین می باشد. این مجموعه دارای دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو می باشد. همکاران بازرگانی فیروزه در کشور چین اغلب بومی چین بوده و زبان مادری آنها چینی می باشد. همچنین آنها به زبان انگلیسی و فارسی نیز تسلط دارند و به همین دلیل براحتی قادرند که شما تجار و بازرگانان محترم را که قصد خرید از چین (چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری) دارید همراهی کنند و در تمامی مراحل خرید از یافتن بازارهای عمده فروشی گرفته تا چانه زنی و خرید نهایی در کنار شما باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 



:: برچسب‌ها: اسباب بازی چینی , بازارهای عمده فروشی گوانگجو , واردات اسباب بازی از چین , ترخیص اسباب بازی , بازار عمده فروشی , اسباب بازی در چین , واردات حمل و ترخیص اسباب بازی از چین , خرید اسباب بازی از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات لوازم آرایشی بهداشتی در ایران

 

انواع لوازم بهداشتی و ارایشی در ایران : 

1- گروه اول : لوازم بهداشتی و ارایشی که توسط شرکتهای اصلی اروپایی و امریکایی تولید و دارای برند معتبر هستند 
2- گروه دوم : لوازم بهداشتی و ارایشی که توسط شرکتهای چین و ترکیه تولید و در ان کشورها برند بوده و تحت نظر وزارت بهداشت عرضه می شوند
3- گروه سوم : لوازم بهداشتی فاقد برند و با کیفیت پایین 

 

واردات لوازم آرایشی بهداشتی

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: لوازم آرایشی وارداتی , شرکت واردکننده لوازم آرایشی , ترخیص کار لوازم آرایشی , واردات و ترخیص لوازم آرایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

 

گرچه سرب جزء سازنده رژ لب نیست اما آن با هدف تثبیت کنندگی رنگ، تولید رنگ قرمز در ترکیباتش استفاده می شود. این در حالی است که متاسفانه قوانین مربوط به محصولات آرایشی حد مجاز معینی از غلظت فلزات سمی را به عنوان ناخالصی در محصولات آرایشی ارائه نداده است.

استفاده بیش از حد این مواد می تواند موجب بروز انواع سرطان ها در اثر تجمع زیاد این فلزات در بدن شود. سرب می تواند از طریق مادر و از راه جفت وارد بدن جنین شود و اثراتی مانند مرگ جنین و زایمان نارس را به همراه بیاورد.

 

 

واردات لوازم آرایش

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: انواع لوازم آرایشی وارداتی , قاچاق لوازم آرایشی , لوازم آرایشی ارزانقیمت , واردات لوازم آرایشی از چین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

بر اساس گزارش یورومونیتور نیز کل مصرف فرآورده های آرایشی در خاورمیانه در سال ۲۰۰۸ حدود ۷.۲ میلیارد دلار بوده بوده است که در میان کشورهای منطقه، ایران با ۲.۱ میلیارد دلار با فاصله کمی از عربستان (۲/۲ میلیارد دلار) و در رده هفتم دنیا قرار دارد. براساس گزارشی که مرکز تحقیقات بهارات مستقر در لندن نیز ارائه کرده، رشد سالانه مصرف فرآورده های آرایشی در عربستان ۱۱ و در ایران ۱۲ درصد است. به گزارش صداوسیما براساس آمار مرکز آمار، متوسط هزینه سالانه هر خانوار شهری روستایی به قیمت جاری در سال ۹۰ به ترتیب بیش از۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای کل کشور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برآورد شده است. 

 

 واردات لوازم آرایشی بهداشتی

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است، واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آمار واردات لوازم آرایشی , واردات و ترخیص لوازم آرایشی , قوانین واردات لوازم آرایشی , هزینه واردات لوازم آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

 

از آنجا که الیاف مصنوعی بافت مرده است، احتمال اینکه میکروب و قارچ روی آن سوار شود، کم است البته نمی‌توان به‌طورمطلق آنها را از آلوده شدن به میکروب مبرا دانست اما اگر کلاه‌گیس با موی طبیعی انسان درست شده باشد، دقیقا مانند موی طبیعی انسان، کم‌کم آلودگی محیط بر آن اثر می‌گذارد و ممکن است میکروب و قارچ به آن نفوذ کند و سلامت پوست را در معرض خطر قرار دهد بنابراین نکته‌هایی که برای حفظ کلاه‌گیس باید رعایت شود، دقیقا مثل نکته‌هایی است که باید برای حفظ بهداشت موهای طبیعی به آنها توجه داشت.

 شامپوزدن و شستشوی مداوم این کلاه‌گیس‌ها به‌خصوص در فصل گرما که تعریق و امکان بروز آلودگی‌ها بیشتر است، ضروری است. از سوی دیگر، افرادی که مدام از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند، باید یک جفت از آن داشته باشند تا وقتی یکی را می‌شویند، از دیگری استفاده کنند چون این موها را باید با شامپوی معمولی و آب شست و مدتی طول می‌کشد تا کاملا خشک و قابل استفاده شوند.

 

 

 

 بهداشت موی مصنوعی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: بهداشت استفاده از کلاه گیس , ترخیص کلاه گیس , ترخیص لوازم بهداشتی , کلاه گیس وارداتی , واردات انواع کلاه گیس از چین , واردات کلاه گیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

رژلب , پیشینه استفاده از رژلب

 

در اواسط قرن بیستم، رژ لب در رنگ های متفاوتی به بازار عرضه شد و سپس با پایان جنگ جهانی، تولید رژ لب در میان دیگر لوازم های آرایشی با سرعت بیشتری گسترش پیدا کرد.
امروزه رژ لب از مواد مختلفی تولید می شود و در حال حاضر در ساخت آن از مواد ارگانیکی همچون روغن کرچک، موم و سایر روغن های مختلف طبیعی استفاده می شود.
 

 

واردات رژ لب

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: پیشینه استفاده از رژ لب , رژ لب , رژ لب وارداتی , قدیمی ترین رژ لب ها , میزان استفاده از رژ لب , واردات رژ لب , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

تجارت اسباب بازی در دنیا , واردات اسباب بازی

 

کشور آمریکا خاستگاه بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده اسباب‌بازی دنیاست. ماتل و هاسبرو به عنوان نخستین و دومین شرکت بزرگ اسباب‌بازی دنیا با گردش مالی ۶.۵ و ۴.۲ میلیارد دلار در سال، ملیت امریکایی دارند. گفتنی است؛‌ برآورد آمار اروپا در سال ۲۰۱۰م نشان می‌دهد که صنعت بازی و اسباب بازی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از حدود ۵۳۰۰ شرکت تشکیل شده و حدود ۵۳۰ هزار نفر را به کار گرفته است.

 

 

 

واردات اسباب بازی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  با در نظر گرفتن این مسئله که خرید اسباب بازی و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. 

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجارت اسباب بازی , واردات اسباب بازی , واردات انواع بازی فکری و اسباب بازی , واردات و ترخیص انواع اسباب بازی از چین , واردات و صادرات اسباب بازی , toys , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بزرگ ترین صادرکنندگان کشمش در دنیا

 

کشمش خوب و ممتاز به کشمشی گفته می شود که بدون خاک،شن و هرگونه آفت باشد.و از نظر بو و مزه کاملا طبیعی باشد.در بعضی موارد که برای جلوه دار کردن کشمش از روغن های صنعتی استفاده میکنند باعث می شود بو و مزه غیر طبیعی شود لذا توصیه می شود در این زمینه دقت لازم را داشته باشید و برای تشخیص حتما مزه کنید. 

 

 صادرات کشمش
 
 
 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته،انواع خشکبار (آلو/کشمش/گردو و…) ، انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات انواع ظروف بسته بندی انواع خشکبار مانند زعفران  نیز می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 

 



:: برچسب‌ها: انواع کشمش صادراتی , تعرفه گمرکی کشمش , برترین تولیدکنندگان کشمش , شرکت صادرکننده کشمش , صادرات خشکبار , صادرات کشمش , کشمش صادراتی , صادرکنندگان برتر کشمش در دنیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

ساختار رژلب , واردات رژلب های مارک و استاندارد

 

ین مرطوب کننده های سبک به ماندگاری بیشتر رژ ها روی لب شما کمک می کنند ؛ به این شکل که رنگ دانه ها را جذب پوست شما کرده و رطوبت اضافی تبخیر می شود.همچنین در صورت داشتن روغن کافی، رژ لب های مرغوب در برابر آب هم مقاوم می شوند و رنگ دانه های آن ها به صورتی جذب لب های شما می شوند که به سختی پاک می شود 

 

 

واردات رژ لب

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. 

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 
 
ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: آشنایی با مواد تشکیل دهنده رژ لب , انواع رژ لب وارداتی , ساختار رژ لب , مضرات استفاده از رژ لب , واردات رژ لب مارک خوب , واردات و ترخیص رژ لب , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

وضعیت اقتصادی تولید اسباب بازی در آسیا و خاورمیانه

 

. ایالات متحده تقریباً 40 درصد از بازار جهانی اسباب بازی محسوب می شود، در حالیکه فقط دو درصد از کودکان دنیا در ایالات متحده زندگی می کنند. برای کمپانی های بزرگ اسباب بازی سازی، بازار بین المللی شامل کشورهای اروپائی و بخش هایی از آمریکای جنوبی، با بازارهای کوچکی در استرالیا و بخش هایی از آسیا (بیشتر ژاپن) می شود. 

 

 

 واردات اسباب بازی

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  با در نظر گرفتن این مسئله که خرید اسباب بازی و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. همراه شما هستیم با خریدی مطمئن و مناسب!!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 



:: برچسب‌ها: اسباب بازی چینی , انواع اسباب بازی وارداتی , واردات اسباب بازی از چین , واردات و ترخیص بازی فکری , تولیدکنندگان اسباب بازی در آسیا , toys , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

دنیای باربی , واردات عروسک و کالاهای مارک باربی 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با تاجرین عزیزی که قصد واردات انواع اسباب بازی ، عروسک ،بازی های فکری ،لوازم تحریر و… را دارند،می باشد.

 مجموعه ی بازرگانی فیروزه ۳۵ سال پیشینه ی فعالیت در امور بازرگانی خارجی و تجارت با کشور چین را در رزومه ی خود دارد.و آمادگی هرگونه همکاری با تاجران و صاحبان سرمایه در رابطه با واردات از چین ،صادرات ،ترخیص کالا و انجام امور گمرکی را دارد.همچنین آن دسته از عزیزانی که تمایل به حضور در چین و ارتباط با تولیدکنندگان چینی را دارند،نگران یادگیری زبان چینی و انگلیسی نباشند.این مجموعه توانایی در اختیار قرار دادن مترجم آگاه به امور بازرگانی و مسلط به زبان چینی و انگلیسی را دارد.

 

واردات عروسک باربی

 

 

باربی برای اینکه بتواند نقش تربیتی خود را ایفا کند باید پاسخگوی تمامی سلایق و علاقه ها باشد و در نقش های گوناگونی ظاهر شود.

باربی پرستار، باربی معلم، باربی خلبان، باربی ژیمناست، باربی خواننده و … برای تحکیم الگوسازی این عروسک متولد شده اند. همچنین برای پذیرش این عروسک از سوی ملیت های گوناگون باربی با حفظ استیل بدنی اش (اصالت آمریکایی) در رنگ ها و ملیت های گوناگون نیز ظاهر شد؛ باربی هندی، آفریقایی، چینی، لهستانی و …

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: عروسک باربی , انواع عروسک وارداتی , عروسکهای خارجی وارداتی , واردات عروسک از چین , واردات لوازم التحریر برند باربی , واردات کالاهای مارک باربی , دنیای باربی , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

روشهای تولید کشمش و صادرات کشمش

 

در بین انواع رقم کشمشی بیدانه ارقامی با قند زیاد،پوست نازك، رنگ بهتر و صفات مطلوب دیگري وجود دارند که براي تفکیک آنها باید تحقیقات و اقدامات لازم بعمل آید.از سایر واریته هاي مناسب انگور که در سطح جهانی براي خشک کردن بکار می رودند کورنت، گوردو، و التام کراس می باشد.  

 

 

صادرات کشمش

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته،انواع خشکبار (آلو/کشمش/گردو و…) ، انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات انواع ظروف بسته بندی انواع خشکبار مانند زعفران  نیز می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انواع خشکبار صادراتی , واردات و صادرات کشمش , مراحل صادرات خشکبار , مرغوبترین کشمش , روشهای تولید کشمش , انواع کشمش صادراتی , مشخصات ظاهری کشمش , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

معروف ترین عروسک های مدل در دنیا , از لی لی تا باربی

 

عروسک های مدل ، اندام و چهره ای زیبا و به دقت طراحی شده دارند. انواع لباس ها برای این عروسک ها طراحی و وسایل و لوازم جانبی گوناگونی برای موقعیت های مختلف آنها در نظر گرفته شده است.

ساخت عروسک های مدل در اواسط قرن نوزده و در فرانسه آغاز شد. طراحان لباس و مد به دنبال روشی مناسب برای معرفی و ارائه آخرین ساخته ها و محصولات خود بودند. عروسک وسیله ای بسیار جذاب بود که قابلیت حمل و نقل آسان و تعویض سریع لباس ها را داشت.

 

واردات عروسک

 

 

عروسک های بیسک آلمانی و فرانسوی به تدریج به عنوان اسباب بازی کودکان مطرح شدند. آنها چشم هایی از جنس شیشه داشتند و در اندازه های متفاوتی ساخته می شدند. آنها ساخته می شدند تا کودکان طبقه ثروتمند را سرگرم کنند و البته به آنها آموزش دهند مطابق مد روز لباس بپوشند. شرکت های سازنده عروسک های مدل معمولا آلمانی و فرانسوی بودند و اسامی شرکت هایی مانند ژمو، برو، گولتیه، رومر، سیمون و هورت در میان آنها دیده می شود. البته سر تمام عروسک ها درآلمان ساخته می شد. عروسک های بیسک بسیار محبوب بودند و تا اواخر قرن نوزده حضوری موفق در بازارهای اروپا داشتند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: عروسک باربی , واردات انواع عروسک مدل , واردات عروسک از چین , واردات و ترخیص عروسک از چین , معروف ترین عروسکهای مدل , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص انواع تیغ اصلاح و خودتراش 

 

واردات و ترخیص انواع تیغ اصلاح و خودتراش ،ژیلت های خارجی با کیفیت عالی ،انواع ماشین های اصلاح ، لوازم آرایش و پیرایش مو توسط این مجموعه انجام می پذیرد.

بسیاری ازصاحبان صنایع و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به شرکت بازرگانی فیروزه واگذارمی نمایند.

 

واردات ژیلت

 

 

انواع اصلاح:

1-اصلاح تر(wet):همان اصلاح با خودتراش دستی میباشد.

2-اصلاح خشک(dry):همان اصلاح با ماشین ریش تراش میباشد.

لوازم کمکی اصلاح:

1-خمیر، ژل، کف (فوم) و صابون اصلاح.

2-فرچه اصلاح.

3-لوسین های پس از اصلاح یا همان افتر شیو(after shave): حاوی مواد ضد عفونی کننده،معطر و مرطوب کننده میباشند.

4- لوسیون های قبل از اصلاح(pre-shave): حاوی مرطوب کننده و روغن میباشند.

5-مرطوب کننده ها.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: تیغ اصلاح , تیغ اصلاح و ژیلت , انواع تیغ اصلاح و ژیلت , واردات تیغ اصلاح , واردات و ترخیص تیغ اصلاح , ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

انواع کلاه گیس وارداتی ، کلاه گیس یا کاشت مو ؟ 

 

افرادی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس با الیاف مصنوعی ندارند می‌توانند از روش‌های دیگری مثل ترمیم مو بهره ببرند. در این روش موهای طبیعی انسانی روی پوست سر یا تارهای موی خود فرد با گره زدن ثابت می‌شود یا الیافی مثل تور را روی سر می‌چسبانند و موها را به آن گره می‌زنند. مزیت ترمیم مو این است که در شرایطی مثل باد، طوفان و در استخر و هنگام ورزش، فرد دیگر نگران جدا شدن موها از سرش نخواهد بود ولی این روش اشکالاتی هم دارد. از آنجا که موهای گره زده شده رشدی ندارند ولی موهای خود فرد رشد می‌کنند، بعد از مدتی موها ظاهر نامناسب و نامرتبی پیدا خواهند کرد و لازم است به فردی که موها را ترمیم کرده، مراجعه شود تا آن‌ها را مرتب کند. یکی از اشکالات دیگر این روش این است که اگر موهای اضافی به موهای خود فرد وصل شده باشد، تار مو به علت وزن اضافی‌ که به آن تحمیل شده، دچار کشیدگی می‌شود و امکان دارد باعث آسیب به ریشه و کم‌پشتی دائمی موها شود. اینکه برای هر شخص چه روشی مناسب است، به سلیقه و شرایط زندگی او بستگی دارد. 

 

 

 کلاه گیس وارداتی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: آشنایی با انواع کلاه گیس , انواع کلاه گیس , انواع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی , کاشت مو یا استفاده از کلاه گیس , کلاه گیس وارداتی , واردات انواع کلاه گیس از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص برس مو و شانه , آشنایی با انواع برس مو

 

 مجموعه ی بازرگانی فیروزه توانمندی صادرات،واردات و ترخیص و انجام کلیه امور گمرکی در حوزه های مختلف را در رزومه ی خود دارد.این تیم فعال بازرگانی همچنین در رابطه با واردات انواع لوازم و دستگاههای آرایشی و بهداشتی ،دستگاه تولید برس مو ،واردات انواع ب رس مو ،شانه ی مو ،برس های حرارتی و… فعالیت هایی داشته است. و امادگی هرگونه همکاری در این حوزه ها را دارا می باشد.

 

آشنایی با انواع برس مو ،انواع برس مو و شانه ،کاربرد انواع برس مو ،انواع شانه ی مو ،برس با کیفیت ،برس مناسب موهای فر ،برس مناسب موهای بلند ،انواع برس و شانه ی موی خارجی ،برس حرارتی ،واردات برس از چین ،واردات انواع برس و شانه ی پلاستیکی ،کدتعرفه برس مو ،هزینه واردات برس ،شرکت واردکننده برس مو ،واردات لوازم آرایشی و بهداشتی ،ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی ،شانه پلاستیکی وارداتی ،واردات برس مو ،واردات و ترخیص برس مو ،شرکت بازرگانی واردات از چین ،برس پیچ مو ،برس برای موهای خشک ،برس با دندانه های فلزی ،برس با دندانه های چوبی ،برس با دندانه های پلاستیکی ،برس موی مصنوعی ،خرید برس از چین ،تولیدکننده برس ،دستگاه تولید برس ،کاربرد برسهای مختلف ،برس شیاردار ،واردات دستگاه تولید برس ،brush،brush hair،hair brush،comb،

 

برس پدالی


این برس تا حدودی شبیه برس کوسن دار است. وجه تمایز آن در نوع کوسن، اندازه و شکل آن است و نسبت به برس کوسن دار، بزرگ‌تر و پهن تر است. مورد استفاده آن بیشتر موهای بلند و انبوه است، اما اندازه های کوچکتر آن برای موی کوتاه و متوسط هم می تواند به کار برده شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: برس مو , برس خوب , انواع برس و شانه خارجی , تولیدکننده برس مو , واردات انواع برس مو , واردات و ترخیص برس مو , ویژگی های برس با کیفیت , brush hair , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص ماشین شارژی بزرگ 

 

واردات و ترخیص ماشین شارژی بزرگ  و کنترلی ، واردات انواع اسباب بازی و بازی فکری ،کنسولهای بازی شهربازی و… بخشی از مجموعه توانمندیهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.

شرکت بازرگانی فیروزه دارای بیش از سه دهه تجربه ی بازرگانی می باشد و به صورت جنرال در در حوزه ی واردات ،صادرات و ترخیص کالا فعالیت می کند.این مجموعه با همراهی نیروهای توانمند و با انگیزه ی خود در کشور ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان مجرب و سرمایه داران جوان، می باشد.

 

 

واردات ماشین شارژی

 

 

خوشبختانه کودکان امروزی از امکانات قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبل برخوردارند لذا باید در انتخاب اسباب‌بازی دقت لازم را داشت که تنوع شکلی و محتوایی اسباب بازی‌ها و جذابیت هرکدام برای کودک حفظ شود. تفاوت محصولات شارژی سوارشدنی با دیگر اسباب‌بازی‌ها از چند جهت قابل بررسی هستند. اول اینکه باعث تحرک کودک می‌شود که تفاوت زیادی با اسباب‌بازی‌های ایستا و غیرحرکتی دارد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات انواع ماشین اسباب بازی , واردات انواع ماشین شارژی , ترخیص کار اسباب بازی , ماشین شارژی بزرگ , ماشین کنترلی بزرگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 تاریخچه پیدایش کلاه گیس

 

هر چند که از ديد افراد معمولی جامعه، کلاه گيس برای مردان شايسته نبوده و اغلب اين افراد مورد تمسخر ديگران قرار می گيرند و همين مطلب موجب ايجاد يک ترس و اضطراب دائمی و سرافکندگی فرد می گردد. در مقابل خانم ها بسيار راحت تر از کلاه گيس استفاده کرده و فرهنگ جامعه هم کلاه گيس را برای خانم ها می پسندد و عيبی برای آن نمی بيند.

 زنان مصری طبقه بالای جامعه همیشه كلاه‌گیس‌هایشان را كه با رشته تارهای طلا، قیطان و نیز مهره‌هایی كه از عاج فیل تهیه می‌شد، تزئین می‌كردند. نكته جالب این بود كه كم‌كم طرح و مدل كلاه‌گیس‌های زنانه رشد و تكامل پیدا كرد و پیشه‌ای پرطرفدار و تازه در آن زمان پا به عرصه گذاشت. زیبایی این كلاه‌گیس‌ها اندك‌اندك اقوام دیگر را نیز مجذوب خود كرد.

 

 واردات کلاه گیس

 

 شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: واردات کلاه گیس , کلاه گیس , واردات کلاه گیس از چین , خرید کلاه گیس با الیاف طبیعی , کلاه گیس زنانه و مردانه , کلاه گیس وارداتی , تاریخچه استفاده از کلاه گیس , پیشینه استفاده از کلاه گیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

 

شرکت بازرگانی فیروزه توانمندی واردات انواع لیوان ،ماگ و کاپ را دارا می باشد.انواع ماگ های حرارتی ،مگنتیکی ، سفالی ،فلزی ، سرامیکی ،لیوان های شیشه ا ی و… را دارد.

این مجموعه واردات انواع ماشین آلات و دستگاههای صنعتی ،قطعات یدکی خودرو ،موتور سیکلت و دوچرخه ،بادکنک ،مواشیمیایی،دستگاههای خودپرداز ، کالاهای آماده مصرف و… را در رزومه ی ۳۵ ساله ی خود دارد.

همچنین این مجموعه به جهت دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین بسیاری از امور مربوط به واردات ،صادرات و ترخیص کالا را با فراغ بال بیشتری به سرانجام رسانده است.

 

 واردات لیوان و ماگ

 

 این دسته از ظروف برای نوشیدنی ها مصرف می شوند. جنس لیوان از شیشه است و معمولاً برای نوشیدنی های سرد کاربرد دارد. می تواند دسته دار یا بی دسته باشد و اندازه ها و شکل های مختلفی دارد. کاپ یا فنجان و ماگ از جنس سرامیک یا سفال هستند و تحمل حرارت نوشیدنی های داغ را دارند و معمولاً دارای دسته هستند. اندازه فنجان از لیوان و ماگ کوچکتر است و برای چای یا قهوه مناسب است. اما، ماگ اندازه ی بزرگتری دارد و برای قهوه یا شکلات داغ مناسب است.

 یک ماگ معمولا ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد که این مقدار دو برابر یک فنجان چای است. از نظر ظاهر، طراحی ماگ کاملا غیر رسمی است و به عنوان یک وسیله شخصی از آن استفاده می‌شود. ماگ‌ها کمتر در شرایط رسمی  کاربرد دارند. 

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: انواع لیوان و ماگ , ماگ و لیوان وارداتی , واردات لیوان از چین , واردات و ترخیص لیوان از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع عروسک های باربی و عروسک های خارجی 

 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه  آماده ی همکاری با تاجرین عزیزی که قصد واردات انواع اسباب بازی ، عروسک ،بازی های فکری ،لوازم تحریر و… را دارند،می باشد.

 

 مجموعه ی بازرگانی فیروزه ۳۵ سال پیشینه ی فعالیت در امور بازرگانی خارجی و تجارت با کشور چین را در رزومه ی خود دارد.و آمادگی هرگونه همکاری با تاجران و صاحبان سرمایه در رابطه با واردات از چین ،صادرات ،ترخیص کالا و انجام امور گمرکی را دارد.همچنین آن دسته از عزیزانی که تمایل به حضور در چین و ارتباط با تولیدکنندگان چینی را دارند،نگران یادگیری زبان چینی و انگلیسی نباشند.این مجموعه توانایی در اختیار قرار دادن مترجم آگاه به امور بازرگانی و مسلط به زبان چینی و انگلیسی را دارد.

 

 واردات عروسکهای باربی از چین ،واردات انواع عروسک از چین ،عروسکهای وارداتی ،واردات و ترخیص انواع عروسک از چین ،ترخیص کار عروسک ،واردات عروسک خرسی ،واردات عروسک پشمالو ،واردات عروسک سیب زمینی ،واردات عروسک موزیکال ،انواع عروسک موزیکال ،عروسک خارجی باربی ،واردات عروسک های حیوانی ،واردات عروسک دخترونه ،واردات عروسک دخترانه ،واردات عروسک انعطاف پذیر ،عروسک آنابل ،کدتعرفه عروسک ،کدتعرفه عروسک شمالو ،واردات عروسک های قابل شست و شو،ترخیص عروسک ،ترخیص اسباب بازی ،ترخیص کار اسباب بازی ،玩偶،dolls، Barbie doll،芭比娃娃،

 

 

بعضی از كاركردهایی كه در بازی های عروسكی وجود دارند و نقش مستقیمی در بهداشت روانی كودك ایفا می كنند ، عبارت اند از :

- احساس داشتن به عروسك و تعلق یافتن به او.

- حس سرپرستی و مسئولیت مراقبت از عروسك.

- ایجاد ارتباط احساسی و عاطفی با عروسك.

- فعالیت های روانی – عقلی و باروری ذهنی كودك در ارتباط با عروسك.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انواع عروسک وارداتی , عروسک باربی , عروسکهای خارجی وارداتی , واردات عروسک از چین , واردات و ترخیص انواع عروسک , ترخیص کار اسباب بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

لیست ده فرودگاه برتر جهان 

 

وبسایت معتبر Skytrax فهرست فرودگاه‌های برتر جهان را در سال گذشته میلادی منتشر کرد.فرودگاه بین‌المللی چانگی سنگاپور یکی از قطب‌های حمل و نقل جنوب‌شرقی آسیا و همچنین یکی از منابع پردرآمد برای دولت به شمار می‌رود. در این رابطه، مدیرعامل این فرودگاه ضمن ابراز خرسندی از کسب این جایگاه برای چهارمین سال، عنوان کرد که این مسیر را ادامه داده و نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین نوع خدمات به کار خواهند بست. گفتنی است رده‌بندی انجام شده توسط وبسایت Skytrax بر اساس ۱۳ میلیون پرواز انجام گرفته در ۱۰۶ کشور انجام شده است. همچنین تعداد ۵۵۰ فرودگاه از لحاظ ۳۹ معیار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از جمله معیارهای بررسی در فرودگاه‌ها می‌توان به امکانات رفاهی، محل سرویس‌های بهداشتی، تسلط کارکنان فرودگاه به زبان اشاره کرد. 

 

فرودگاههای برتر

 

 

ز لحاظ ترافیک، فرودگاه چانگی شانزدهمین فرودگاه پرتردد جهان به شمار می‌رود. در حال حاضر، در حدود ۱۰۰ خط هوایی از ۳۲۰ شهر و ۸۰ کشور در اقصی نقاط دنیا دارای پرواز به مقصد این فرودگاه و برعکس در برنامه پروازی خود هستند. در این رابطه، هر هفته در حدود ۶,۸۰۰ پرواز معادل یک پرواز در هر ۹۰ ثانیه در این فرودگاه انجام می‌شود. این فرودگاه به دلیل برخورداری از امکاناتی مانند معماری زیبا، مراحل عملیاتی سریع، امکانات رفاهی، گزینه‌های متعدد برای صرف غذا و خرید مورد تحسین مسافران قرار گرفته است. سالن های مسافری همانند سالن تئاتر طراحی شده و دارای امکاناتی نظیر بخش سرگرمی‌های رسانه‌ای، مراکز استراحت و زیبائی و همچنین سرسره مارپیچ است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: اسامی فرودگاههای معتبر دنیا , ده فرودگاه برتر , فرودگاه های معتبر , لیست ده فرودگاه معتبر , لیست فرودگاههای معتبر , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص آهنربا , انواع آهنربا و کاربردهای آهنربا

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در امور مربوط به واردات ، صادرات و ترخیص کالا و همچنین با دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین توانایی خود را به افراد و سازمانها ثابت نموده است.واردات انواع ماشین الات و دستگاههای صنعتی ،تجهیزات پزشکی ،کالاهای آماده مصرف ،مواد اولیه ، مواد شیمیایی ،لوازم تحریر و… تنها بخشی از توانمندیهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.

 

واردات آهنربا

 

استفاده از آهنربا  برای نگه داری داری خودکار

گاهی به دلیل قرار گرفتن خودکار در معرض محیط های سرد و یا عدم استفاده در مدت زمان طولانی ، جوهر خودکار از پیوستگی خارج می شود و قابلیت این را که روان با آن ها بنویسیم از دست میرود.برای این که بتوانید این پیوستگی جوهر را به حالت اولیه خود برگردانید ، چند قطعه آهنربای متناسب با سایر لوله  خودکار تهیه و بالای آن ها قرار دهید . با این کار از خشک شدن خودکار جلوگیری کنید.

واردات آهنربا نیز نمونه ی کوچکی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.تیم فعال بازرگانی فیروزه واردات انواع آهنربا در اندازه و اشکال مختلف و با کاربردهای مورد نیاز شما تاجران عزیز را می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آهنربای وارداتی , واردات آهنربا , واردات آهنربا از چین , انواع آهنربای وارداتی , ترخیص کار آهنربا , کاربردهای آهنربا , magnet , ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 آلو بخارا , آشنایی با خواص و مضرات مصرف آلو بخارا 

 

کنترل فشار خون و مبارزه با افسردگی

آلو حاوی پتاسیم می باشد که به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین به مبارزه با افسردگی و اضطراب کمک می کند. بتاکاروتن و ویتامین آ موجود در آلو به رشد چشم جنین کمک می کند.

پیشگیری از درد مفاصل

شاید در طول دوران بارداری شخص دچار درد مفاصل و گرفتگی عضلات شود. خوردن آلو بخارا از درد مفاصل و گرفتگی عضلات در دوران بارداری پیشگیری می کند و یا از علائم آن می کاهد.

 درمان تهوع

خوردن آلوبخارا در طول بارداری می تواند از حالت تهوع در دوران بارداری پیشگیری کند.

 

 صادرات آلو بخارا

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته، خشکبار، انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات انواع ظروف بسته بندی انواع خشکبار مانند زعفران  نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آلو بخارا صادراتی , آلوی خشک شده , آلوی صادراتی , صادرات آلو بخارا و خشکبار , آشنایی با خواص آلو بخارا , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی

 

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی ،انواع خودتراش و تیغ اصلاح و لوازم اصلاح توسط مجموعه ی بازرگانی فیروزه

 

 واردات ژیلت

 

اگر بخواهیم تیغ های مورد استفاده مردان و زنان که برای اصلاح به کار می برند را از هم تشخیص دهیم، در اولین نگاه شاید تنها ظاهر آنها بتواند به کمک ما بیاید. در واقع رنگ هایی که در هر یک به کار می رود به ما می فهماند هر کدام مربوط به کدام جنس است. معمولاً رنگ های روشن و سبک مانند صورتی نمایانگر تیغ های مخصوص خانم ها است و رنگ های تیره و خشن تر همچون آبی و زرد در طراحی تیغ های مختص اصلاح آقای استفاده می شود.

مهمترین تفاوت در زاویه تراش این دو تیغ است. در تیغ های مخصوص آقایان، بخاطر سفتی بیشتر موی صورت مردان، زاویه تراش بیشتر از زاویه تراش تیغ های مخصوص بانوان است. چرا که موهای پا و زیر بغل خانم ها بسیار کمتر و لطیف تر از آقایان است. همچنین این کاهش زاویه در تیغ خانم ها منجر به کاهش حساسیت در پوست و همچنین کاهش احتمال بریدگی به هنگام اصلاح می شود. البته به طور میانگین، آقایان به مراتب بیشتر از خانم ها اقدام به اصلاح می نمایند و همین امر نیز باعث شده که آقایان اصلاح ماهرانه تر و دقیق تری انجام داده و کمتر دچار بریدگی و اتفاقات مشابه گردند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات ژیلت , واردات تیغ و ژیلت , واردات تیغ از چین , واردات انواع ژیلت و خودتراش , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

تفاوت کاشی و سرامیک , آشنایی با ساختار کاشی و سرامیک 

 

کاشی کف را نیز به علت ضد سایش بودن و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانه‌ها، حمام‌ها، آزمایشگاه‌ها، رختشویخانه‌ها و کارخانجات شیمیایی به کار می‌برند. همچنین کاشی باید دارای ابعاد صاف و گوشه‌های تیز باشد.

در سال‌های اخیر کارخانجات تولید کاشی و سرامیک (دیوار و کف) زیادی در ایران ایجاد شده‌اند و تحول بزرگی در این صنعت به وجود آمده است و همچنین در مورد تولید وسایل بهداشتی و ظروف چینی و کارخانه مقره‌سازی که در ایران فعال می‌باشند، توانسته‌اند ظرف سی سال اخیر تولید کاشی و سرامیک را از تولید کم و سنتی و نیمه صنعتی به حدود ۷۰ میلیون متر مربع برسانند.

 

 کاشی و سرامیک

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ سال واردات انواع محصولات در هر زمینه ای اعم از دستگاههای تولیدی ( دستگاهها و خطوط تولید مورد نیاز کارخانجات)، دستگاههای مورد نیاز کارگاههای خدماتی مانند دستگاه چاپ، مواد اولیه برای کارخانجات تولیدی اعم از شیمیایی و قطعات یدکی و … ، محصولات تولید شده به صورت آماده مصرف مانند کاغذ دیواری، کاشی و سرامیک ، انواع وسایل زینتی، گل مصنوعی، دوچرخه و … آماده ارائه خدمات از خرید در کشور چین تا حمل به ایران و ترخیص کالای مشتری و تحویل آن در شهر مورد نظر در ایران به شما خواننده محترم می باشد. امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی شما در زمینه واردات کالا باشیم. 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تفاوت کاشی و سرامیک , آشنایی با ساختار کاشی و سرامیک , جنس کاشی و سرامیک از چیست , کاربرد کاشی و سرامیک , کاشی مدرن , کاشی و سرامیک , کاشی و سرامیک وارداتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

سنگ مرمریت صادراتی , سنگ مرمریت دهبید 

 

سنگ آهکی شکل گرفته از رسوبات دریاهای گرم و بیکران میلیون‌ها سال قبل است. مرمریت دارای رگه‌ها و فسیل‌هایی است که زیبایی خاصی به این سنگ می‌بخشد. مرمریت دارای زنجیره‌هایی به نام استیلولیت می‌باشد که مانند نوار قلب در بافت سنگ مشاهده می‌شود. این سنگ با توجه به وجود ناخالصی‌ها به رنگ‌های روشن تا تیره و رنگی مانند: کرم، قرمز، قهوه‌ای، صورتی، سیاه، خردلی، سبز و غیره دیده می‌شود. مرمریت کاربرد مناسبی در نما و کف فرش داخلی و خارجی ساختمان دارند. عمده این سنگها از کشور هندوستان و اقلیت از کشور چین وارد می‌گردد و از بازار بسیار خوبی در ایران برخوردار هستند. از نمونه سنگهای مرمریت می‌توان به امپرادور لایت و دارک و مرمریت دهبید  و صلصالی و… اشاره کرد.

 

سنگ مرمریت

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات،حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته و خشکبار و انواع سنگ (معدنی ، ساختمانی و زینتی ) و … می باشد.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سنگ مرمریت , صادرات انواع سنگ به چین , صادرات سنگ مرمریت , صادرات سنگهای معدنی و زینتی , کد تعرفه سنگ مرمریت , مشخصات سنگ مرمریت , صادرات به چین , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1396 | نظرات ()