نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

دستگاه خلال دندان | خط تولید چوب نبات | دستگاه سیخ چوبی | ۰۹۱۲۹۳۷۴۳۶۶

دوستان علاقمند به تجارت و بازرگانی سلام و عرض ادب

در این قسمت از مقالات می خواهیم در مورد کالایی به شما اطلاعات دهیم که از دو سال پیش قوانین سختگیرانه ای برای واردات آن تصویب شد و حدودا از شش ماه پیش وارداتش ممنوع شد. این ممنوعیت نه به دلیل تولید داخلی و یا به خودکفایی رسیدن در تولید این است بلکه به دلیل تحریم های سختگیرانه علیه ایران  می باشد و طبیعی است که در این شرایط برای کنترل هزینه های کشور  باید یک سری هزینه ها را کنترل کرد و از هزینه های زائد و غیرضروری پرهیز کنیم. این کالا، واردات خلال دندان است.

دستگاه خلال دندان | خط تولید چوب نبات | دستگاه سیخ چوبی | 09129374366

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب...



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی

شرکت بازرگانی فیروزه با تجربیات فراوان در عرصه واردات پارچه و منسوجات و دستگاههای تولید پارچه قادر به ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به شما در چین و حمل کالای شما به ایران و ترخیص پارچه و دستگاه و ماشین آلات تولید پارچه از گمرک می باشد . شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ذیل و مقالات مرتبط را مطالعه و یا از طریق بخش ارتباط با ما کسب آگاهی فرمایید.

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیملت بلون

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی 

انواع پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از گرانولی با نام پلی پروپیلن توسط دستگاه های مخصوص تولید شده و هیچگونه الیافی از تار و پود ندارد. پارچه یکبار مصرف ماسک که به آنها پارچه اسپان باند گفته می‌شود یکی از پرفروش ترین پارچه ها میباشد. پارچه اسپان باند در وزن های مختلفی تولید و به بازار عرضه میگردد. پارچه اسپان باند ماسک بیشتر در وزن های ۳۰ تا ۴۰ گرم تولید و وارد بازار پارچه می‌گردد.این پارچه از گرماژ های ۱۰ تا ۹۰ گرم تولید میشود. مواد تشکیل دهنده اصلی پارچه اسپان باند از مواد پلی پروپیلن است.
این پارچه امروزه در کارخانجات متفاوت با مشخصات گوناگونی تولید می گردد که می توان به نوع آب دوست بودن و آبگریز اشاره کرد. در حال حاضر پارچه های اسپان باند را با نام های ذیل در بازارهای عامه خرید و فروش انواع پارچه می شناسند:

پارچه یکبار مصرف

پارچه بی بافت

پارچه لایه سوزنی

پارچه نبافته

پارچه های یکبار مصرف با عرض ها و گرماژهای ذیل عرضه شده و به شکل رول به فروش می رسند:

عرض: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر

گرماژ: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم

عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۸ و ۴۰ گرمی پارچه های یکبار مصرف دارای بیشترین تقاضا در میان کارگاه های تولید کننده لوازم  بهداشتی برخوردارند.

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقیمت خط تولید ملت بلون

مصارف پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی توسط کارخانجات به شکل استریل و بهداشتی با همان عرض و گرماژهایی که در خطوط فوق ذکر شده تولید می گردند و غالبا در رنگبندی مختلف جهت مصارف ذیل برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها استفاده شود:

تهیه گان و شان بیمارستانی مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه

انواع روپوش یکبار مصرف پزشکان و پرستاران

لباس فرم بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند

انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف برای اتاق های جراحی

رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی

انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

 

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیتولید ملت بلون

پارچه اسپان باند ملت بلون

پارچه های اسپان باند انواع و اقسام مختلفی دارند. این پارچه ها دارای گرماژ مختلف میباشد. از گرماژ ۱۰ شروع  و تا گرم های بالاتر تولید میشود. پارچه مناسب برای تولید ماسک های یکبار مصرف باید دارای یک یا دو لایه از پوشش آنتی باکتریال باشد. پارچه های ماسک ملت بلون دارای این خاصیت میباشد. پس بهتر است از این پارچه ها برای تولید ماسک استفاده شود. پارچه اسپان باند ملت بلون در وزن های مختلف تولید که بهترین وزن برای تولید ماسک ۲۰ تا ۴۰ گرم میباشد.

 

تفاوت پارچه اسپان باند و ملت بلون

پارچه اسپان باند و پارچه ملت بلون در مواد اولیه یکسان هستند. تفاوت اصلی این دو پارچه با هم میزان اندازه تارها و جانشینی تارها روی پارچه می باشد. در پارچه ملت بلون تارها با استفاده از قدرت فشار هوا به روی هم فشرده شده به صورتی که نفوذ ناپذیری بسیار بالایی پیدا میکند. پارچه ملت بلون خاصیتی پیدا میکند که از نفوذ آب و مایعات و مواد شیمیایی و گرد و غبار و… جلوگیری میکند. این فرآیند در پارچه ملت بلون باعث شده تا از  این پارچه در صنعت فیلتراسیون و همچنین پارچه ماسک استفاده شود.

 

موارد مصرف پارچه ملت بلون

تولید پارچه ملت بلون در کشور با توجه به نیاز بازار در سال های پیش محدود به چند کارخانه میباشد. اما با توجه به افزایش ویروس ها و بیماری ها مخصوصا ویروس کرونا نیاز بازار افزایش یافته است . در مورد،موارد مصرف پارچه ملت بلون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-پارچه ماسک پزشکی ۲-پارچه البسه بیمارستانی ۳-پارچه کاور بیمارستانی ۴-پارچه ماسک ۵-پارچه فیلتر های ماسک ۶-پارچه فیلتر های صنعتی ۷-فیلتر های تسویه آب

 

 

اسپان باند sms

پارچه های sms یا ssmms پارچه های پنج لایه های هستند که از سه لایه پارچه نبافته اسپان باند و دو لایه پارچه ملت بلون تولید شده است ،در ابتدا در ایران از این پارچه برای تولید ماسک استفاده می شد . این پارچه برای مصارف پارچه ماسک سه لایه و ماسک N95 و همچینین روپوش بیمار و کاور تخت بیمار مناسب میباشد.

تولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقالب ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقیمت دستگاه تولید پارچه ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیخط تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیساخت دستگاه تولید پارچه ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقیمت قالب ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیساخت قالب ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیفروش خط تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیخط تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقیمت خط تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیخط تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقالب ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقالب ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیاسپان باندتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیساخت دستگاه ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیتولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیقیمت ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیدستگاه ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیدستگاه تولید ملت بلونتولید انواع پارچه مورد مصرف در امور پزشکی پزشکیخط تولید ملت بلون

یشنهاد می شود که این مقالات را نیز مطالعه فرمایید:

دستگاه ملت بلون | خط تولید پارچه ملت بلون | دستگاه پارچه ماسک

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسی

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

خط تولید ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون، دستگاه تولید پارچه ملت بلون



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

ملت بلون ( Meltblown ) یکی از انواع منسوجات بی بافت است که ظرافت الیاف پارچه و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالا در برابر مایعات آن را به یکی از پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت نموده است.

ماده اولیه اصلی در تولید پارچه ملت بلون همچون پارچه اسپان باند، پلی پروپیلن (PP) است.

ملت بلون از فیلامنت هایی با طول مختلف و ظرافت های (دنیر) ۱ الی ۵ میکرون تشکیل شده اند.

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت ملت بلون

کاربرد ملت بلون

همانطور که گفته شد پارچه های ملت بلون در برابر مایعات قدرت نفوذ ناپذیری بالایی دارند و همین مورد سبب شده تا از ملت بلون در صنعت فیلتراسیون و تولید انواع فیلتر ها استفاده شود.

تولید ماسک های تنفسی

لباسهای بیمارستانی

صنعت ایزوگام

تولید فیلترهای صنعتی

فیلتراسیون دستگاههای تصفیه آب

استفاده در تشک های خوشخواب و بسیاری کاربرد فراوان دیگر که از حوصله بحث خارج میباشد، همچنین از ملت بلون در تولید اسپان باند های سه لایه SMS به عنوان لایه وسط استفاده فراوان میگردد.

مشخصات فنی ملت بلون

ماده اولیه مورد استفاده: پلی پروپیلن یا در اصطلاح بازاری پ پ که به وفور در ایران یافت می شود

عرض پارچه تولید شده: بسته به نوع و مدل دستگاه از۴۰۰  تا الی۳۶۰۰ میلیمتر

سرعت تولید بهینه: معمولا سرعتی در حدود ۵۰ متر در دقیقه به بالا قابل قبول است که البته بسته به گرماژ این میزان افزایش یا کاهش می یابد.

گرماژ پارچه تولیدی: هر متر مربع بین ۱۰ تا ۱۱۰ گرم می باشد.

ظرفیت تولید سالانه: تولید بالاتر ۲۰۰۰ تن ملت بلون در سال رقم مطلوبی است

فضای مورد نیاز برای خط تولید ملت بلون: یک سوله با حداقل ارتفاع ۱۳ متر و طول ۲۰ متر و عرض ۱۲ متر

توان مصرفی خط تولید ملت بلون: حدود ۴۰۰ کیلو وات

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیقیمت دستگاه ملت بلون

خط تولید ملت بلون

برای راه اندازی و خرید ماشین آلات خط تولید ملت بلون گزینه های متفاوتی در دسترس شماست، از شرکتهای چینی گرفته تا شرکت های تولید کننده ماشین آلات تولید ملت بلون اروپایی. انتخاب بستگی به میزان سرمایه و بودجه شما دارد، لین توصیه ما به شما با توجه به شرایط فعلی کشور و نرخ ارز بسیار بالا و عملکرد خوب و مهندسی معکوس مهندسین چشم باریک، خرید خط چینی میباشد.

 

مشاوره خرید خط تولید ملت بلون

با توجه به توجیه اقتصادی بسیار بالای تولید پارچه ملت بلون افراد زیادی جذب این بیزینس شده اند اما به دلیل عدم وجود منابع فارسی و کمبود مشاور دلسوز و واقعی در اول راه منصرف شده و سرمایه خود را در دیگر موارد که بعضا کم سود تر بوده به جریان انداخته ایند. بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفاتر در شهرهای ایوو و گوانجو بستری بسیار مناسب برای خدمات مشاوره ای و ایجاد پل ارتباطی بین شما و تولید کنندگان ماشین آلات در کشور چین را فراهم نموده است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونتولید قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونپارچه تولید پوشکدستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونملت بلون ارزاندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونکارخانه تولید پارچه ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلوندستگاه تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونتولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخرید دستگاه تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت دستگاه تولید پارچه ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخرید خط تولید ملت بلون

پیشنهاد می شود که این مقالات را نیز مطالعه فرمایید:

دستگاه ملت بلون | خط تولید پارچه ملت بلون | دستگاه پارچه ماسک

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسی

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

خط تولید ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون، دستگاه تولید پارچه ملت بلون



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

ملت بلون ( Meltblown ) یکی از انواع منسوجات بی بافت است که ظرافت الیاف پارچه و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالا در برابر مایعات آن را به یکی از پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت نموده است.

ماده اولیه اصلی در تولید پارچه ملت بلون همچون پارچه اسپان باند، پلی پروپیلن (PP) است.

ملت بلون از فیلامنت هایی با طول مختلف و ظرافت های (دنیر) ۱ الی ۵ میکرون تشکیل شده اند.

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت ملت بلون

کاربرد ملت بلون

همانطور که گفته شد پارچه های ملت بلون در برابر مایعات قدرت نفوذ ناپذیری بالایی دارند و همین مورد سبب شده تا از ملت بلون در صنعت فیلتراسیون و تولید انواع فیلتر ها استفاده شود.

تولید ماسک های تنفسی

لباسهای بیمارستانی

صنعت ایزوگام

تولید فیلترهای صنعتی

فیلتراسیون دستگاههای تصفیه آب

استفاده در تشک های خوشخواب و بسیاری کاربرد فراوان دیگر که از حوصله بحث خارج میباشد، همچنین از ملت بلون در تولید اسپان باند های سه لایه SMS به عنوان لایه وسط استفاده فراوان میگردد.

مشخصات فنی ملت بلون

ماده اولیه مورد استفاده: پلی پروپیلن یا در اصطلاح بازاری پ پ که به وفور در ایران یافت می شود

عرض پارچه تولید شده: بسته به نوع و مدل دستگاه از۴۰۰  تا الی۳۶۰۰ میلیمتر

سرعت تولید بهینه: معمولا سرعتی در حدود ۵۰ متر در دقیقه به بالا قابل قبول است که البته بسته به گرماژ این میزان افزایش یا کاهش می یابد.

گرماژ پارچه تولیدی: هر متر مربع بین ۱۰ تا ۱۱۰ گرم می باشد.

ظرفیت تولید سالانه: تولید بالاتر ۲۰۰۰ تن ملت بلون در سال رقم مطلوبی است

فضای مورد نیاز برای خط تولید ملت بلون: یک سوله با حداقل ارتفاع ۱۳ متر و طول ۲۰ متر و عرض ۱۲ متر

توان مصرفی خط تولید ملت بلون: حدود ۴۰۰ کیلو وات

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیقیمت دستگاه ملت بلون

خط تولید ملت بلون

برای راه اندازی و خرید ماشین آلات خط تولید ملت بلون گزینه های متفاوتی در دسترس شماست، از شرکتهای چینی گرفته تا شرکت های تولید کننده ماشین آلات تولید ملت بلون اروپایی. انتخاب بستگی به میزان سرمایه و بودجه شما دارد، لین توصیه ما به شما با توجه به شرایط فعلی کشور و نرخ ارز بسیار بالا و عملکرد خوب و مهندسی معکوس مهندسین چشم باریک، خرید خط چینی میباشد.

 

مشاوره خرید خط تولید ملت بلون

با توجه به توجیه اقتصادی بسیار بالای تولید پارچه ملت بلون افراد زیادی جذب این بیزینس شده اند اما به دلیل عدم وجود منابع فارسی و کمبود مشاور دلسوز و واقعی در اول راه منصرف شده و سرمایه خود را در دیگر موارد که بعضا کم سود تر بوده به جریان انداخته ایند. بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفاتر در شهرهای ایوو و گوانجو بستری بسیار مناسب برای خدمات مشاوره ای و ایجاد پل ارتباطی بین شما و تولید کنندگان ماشین آلات در کشور چین را فراهم نموده است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونتولید قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونپارچه تولید پوشکدستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت قالب ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونفروش خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونملت بلون ارزاندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونکارخانه تولید پارچه ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلوندستگاه تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونتولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخرید دستگاه تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونقیمت خط تولید ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونساخت دستگاه تولید پارچه ملت بلوندستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلونخرید خط تولید ملت بلون

پیشنهاد می شود که این مقالات را نیز مطالعه فرمایید:

دستگاه ملت بلون | خط تولید پارچه ملت بلون | دستگاه پارچه ماسک

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسی

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

خط تولید ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون، دستگاه تولید پارچه ملت بلون



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسی

 

در این مقاله کوتاه در خصوص خط تولید پارچه ملت بلون با عرض کم را توضیحات و فیلم هایی قرارداده شده که ویژه تولید ملت بلون لایه فیلتراسیون ماسک های تنفسی می باشد.

در این فیلم مشاهده مینمایید، این خط تولید با سرمایه ناچیز و در فضایی کوچک قابل بهره برداری می باشد و با توجه به نیاز بسیار زیاد بازار به پارچه ملت بلون میتوان از این ایده استفاده نمود.

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیبهترین پارچه برای تولید ماسک

خط تولید ملت بلون:

ملت بلون ( Melt blown ) یکی از انواع منسوجات بی بافت است که ظرافت الیاف پارچه و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالا در برابر مایعات آن را به یکی از پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت نموده است.

ماده اولیه اصلی در تولید پارچه ملت بلون همچون پارچه اسپان باند، پلی پروپیلن است.

ملت بلون از فیلامنت هایی با طول مختلف و ظرافت های (دنیر) ۱ الی ۵ میکرون تشکیل شده اند.

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیفروش عمده ملت بلون

مهمترین مصارف ملت بلون

همانطور که گفته شد پارچه های ملت بلون در برابر مایعات قدرت نفوذ ناپذیری بالایی دارند و همین مورد سبب شده تا از ملت بلون در صنعت فیلتراسیون و تولید انواع فیلتر ها استفاده شود.

  • تولید ماسک های تنفسی
  • تولید فیلترهای صنعتی
  • فیلتراسیون دستگاههای تصویه آب
  • و ده ها کاربرد فراوان دیگر

همچنین از ملت بلون در تولید اسپان باند های سه لایه SMS به عنوان لایه وسط استفاده فراوان میگردد. جهت کسب اطلاعات خرید با ما در ارتباط باشید.

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیدستگاه تولید پارچه ماسکخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخط تولید ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیفروش خط تولید ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیدستگاه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیقیمت دستگاه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیساخت دستگاه تولید پارچه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیساخت قالب ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیدستگاه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیفروش عمده ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیکارخانه های تولید پارچه ماسکخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیفروش عمده ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخرید دستگاه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیتولید کنندگان پارچه ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخرید پارچه ملت بلون اصفهانخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیخرید دستگاه تولید ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیقیمت خط تولید ملت بلونخط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسیکارخانه تولید پارچه ملت بلون

پیشنهاد می شود که این مقالات را نیز مطالعه فرمایید:

دستگاه ملت بلون | خط تولید پارچه ملت بلون | دستگاه پارچه ماسک

خط تولید پارچه ملت بلون

خط تولید ملت بلون ویژه ماسک تنفسی

دستگاه تولید پارچه ماسک، اسپان باند و تولید ملت بلون

خط تولید ملت بلون

خط تولید پارچه ملت بلون، دستگاه تولید پارچه ملت بلون



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()