نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات کالا از چین

وارد کننده های مختلف از سراسر دنیا از چین رویاهای بر باد رفته فراوانی دارند به خاطر عدم آشنایی دقیق با تامین کنندگان مطمئن چینی و عدم برآورد صحیح موجب شکست بسیاری از تجار وارد کننده از چین شده است.

البته کشور چین همچنان بزرگترین صادر کننده دنیاست که واردات از آن برای صادر کننده و تاجر وارد کننده دارای حاشیه سود مناسبی است. نکته مهم در واردات از چین نحوه مدیریت و انجام واردات از چین است. ما در این نوشته شما را با نکات کلیدی واردات از چین آشنا می کنیم. آیا کالایی که قصد واردات آن را دارید برای شما سودآور خواهد بود؟

برای پاسخ این سوال باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

ریسک ها: مجوز ها، استانداردها، تاییده ها  و قوانین

هزینه های توسعه محصول: شروع به کار با تولید کننده ای که قابلیت لازم برای پاسخ گویی حجم کار شما را ندارد مانند این است که شما برای ساخت یک آسمان خراش با یک کارگر ساده ساختمانی قرارداد ببندید.

حداقل سفارش: این کلمه ای کلیدی در واردات از چین می باشد. تامین کننده های چینی همیشه  یک میزان  مشخصی حداقل سفارش دارند و کمتر از آن سفارش قبول نمیکنند.

بازرگانی فیروزه  با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی فیروزه با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید.

 

واردات کالا از چین

 

مجموعه بازرگانی فیروزه کلیه مراحل حمل و ترخیص کالا را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات کالا , واردات کالا از چین , واردات , ترخیص کالا , مراحل واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , بازرگانی , بازرگانی خارجی , بازرگانی در چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات کالا

تجارت بین المللی یکی از کارهای داغ هزاره جدید است، اما این پیشه و کار به نوعی می توان گفت قدیمی و باستانی است در قدیم صادرات و واردات به صورت حمل محموله (ادویه جات ، ترشی جات و….) از جاده ابریشم صورت می گرفت ولی اکنون واردات فقط برای کسانیکه مانند تجار قدیم تنها با خرد و نیروی بدنی می توانستند از جاده ابریشم عبور کنند و تجارت کننده نیست زیرا تجارت بین المللی یعنی تولید و عرضه کالا به طوری که هر دو کشور سود و رضایت داشته باشند.

در بازرگانی خارجی پنج نوع واردات داریم که عبارتند از واردات قطعی ، واردات موقت ، کالای مرجوعی ، ترانزیت داخلی و ترانزیت خارجی.

 

واردات

 

بدلیل تخصصی بودن امر واردات و نیاز به تسلط کامل به زبان بازرگانی و داشتن اطلاعات و تجربیات تخصصی بازرگانی در این رابطه اکیدا توصیه می گردد واردکنندگان محترمی که سالها در امر واردات کار کرده اند و یا دوستانی که جدیدا تصمیم به امر واردات کالا گرفته اند و یا در زمینه بازرگانی خارجی تازه کار هستند انجام مراحل واردات خود را به شرکت بازرگانی متعهد و متخصص بسپارنند. توصیه ما بر این است که بدلیل متغیر بودن قوانین گمرکی و همچنین بازارهای خارجی همیشه با شرکت های بازرگانی با تجربه همراه شوید تا ریسک خرید خارجی و یا ترخیص کالایتان را به حداقل برسانید.

شرکت بازرگانی فیروزه آماده همکاری با کلیه تجار بازرگانان و واردکنندگان محترم در رابطه با واردات کالا از چین از ابتدا تا ترخیص کالا می باشد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات , واردات کالا , واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , ترخیص کار , بازرگانی خارجی , بازرگانی در چین , بازرگانی فیروزه , تشریفات گمرکی , صادرات کالا , مراحل واردات کالا , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 ترخیص کار

مشاوره ترخیص کالا از گمرک از تخصصی ترین فعالیت هایی می باشد که توسط تیم مجرب گروه بازرگانی فیروزه صورت می گیرد .

یکی از ترخیص های معمول ترخیص کالا با مجوز وزارت راه یا مجوز حمل کالا می باشد.

این مجوز درمواردی که محموله هایی که با ناوگان های غیر ایرانی حمل شده باشند منظور می گردد و شامل 10 درصد کرایه حمل کالا از مبدا تا گمرک مورد نظر می باشد. 
در موارد نادری پیش امده است که با و جود اینکه محموله با کشتی های ایرانی حمل می شود گمرک این مجوز را درخواست می کند. دلیل این امر تغییر پرچم و مالکیت کشتی هایی است که در دوران تحریم خود را با هویت غیر ایرانی مطرح می نمودند. این مجوز در میان بازرگانان و تاجران به عنوان ده درصد عوارض حمل معروف است. این مجوز حتی از طرف بانک عامل گشایش کننده اعتبار هم جزو مدارک مورد درخواست می باشد. کرایه حمل بر اساس نرخ متعارف حمل کالا به وسیله سازمان حمل و نقل بین المللی اعلام و با نرخ دلار دولتی محاسبه می گردد. طبق قانون گمرک موظف است از ترخیص کالایی که فاقد این مجوز می باشد خودداری نماید.

 

ترخیصکار

 

ترخیص کالا از چین یکی دیگر از اقدامات تیم بازرگانی فیروزه در حوزه ترخیص کالا می باشد. گروه بازرگانی فیروزه  دارای ترخیص کار های با تجربه و متعهد می باشد که وجود این ترخیص کارها می تواند برسرعت ترخیص کالا بیفزاید .

ترخیص کالا از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه به صورت های مختلفی انجام می گیرد از جمله روش هایی که برای ترخیص کالا از چین مورد توجه می باشد می توان به ترخیص کالا به صورت هوایی ،زمینی، دریایی و… اشاره کرد.

ما با شناسایی نیاز شرکت شما وموقعیت کالای شما از طریق "ترخیص از طریق مرز های دریایی" و  ترخیص کالا از مرز های زمینی شما را در این امر مشاوره میدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: ترخیص کالا , ترخیصکار , ترخیص کار , حمل و نقل کالا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کالا از چین , سفارش کالا از چین , بازرگانی در چین , بازرگانی خارجی , واردات , صادرات , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 بازرگانی

در این پست می خواهیم با یکی از اصطلاحات و مفاهیم رایج در بازرگانی و امور گمرکی آشنا شویم.

درابک

عبارت است از مبلغ حقوق و عوارض ورودی كه موجب روش درابك مسترد می شود.

 دمپینگ

دمپینگ عبارت است از عرضه كالا با قیمتی كمتر از هزینه نهایی تولید آن یا با استفاده از سوبسیدهای غیر عادی در یك بازار خارجی.

فله

به كالاهایی كه بدون لفاف در واگنها یا كامیونهای اتاقدار و یا كشتی حمل می شود فله می گویند. كالاهایی مانند شكر, گندم , حبوبات, علوفه و از این قبیل به صورت فله حمل می شوند.

 

 

بازرگانی

 

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

بازرگانی ما دارای تجربه ۳۴ ساله در امر خرید و فروش از چین و ارسال به ایران و ترخیص می باشد 

این شرکت  با هزاران کارخانه تولیدی ،شرکتهای بازرگانی و تجاری چین در ارتباط بوده  و با تکیه بر اطلاعات و تجارب چندین ساله خود تبدیل به بهترین انتخاب برای تجارت با کشور چین گردیده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بازرگانی , بازرگانی خارجی , واردات , صادرات , بازرگانی فیروزه , تعرفه گمرکی , واردات کالا از چین , ترخیصکار , ترخیصکار چین , صادرات کالا , قوانین گمرکی , بازرگانی در چین ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات مواد اولیه پلاستیک از چین


تجارت متقابل قدیمی ترین شیوه مبادلات تجاری است. در این نوع معاملات معمولاً قراردادها و مقاوله نامه هایی بین دو دولت انجام می پذیرد و بانکهای مرکزی دو دولت با افتتاح حساب های ویژه نسبت به عملیات تجاری و مالی اقدام می کنند.
شیوه های مهم تجارت متقابل عبارتند از 
الف: معاملات دو جانبه (فروشنده      خریدار) در اینگونه معاملات فروشنده یا صادرکننده در ازاء  کالائی که به طرف دیگر می دهد صد در صد کالا دریافت می کند
ب: معاملات سه جانبه ( فروشنده       واسطه        خریدار
ج : همکاری صنعتی (Buy Back) : در این روش یک طرف ماشین آلات و دانش فنی و امکانات تولید یک محصول را در اختیار دیگری قرار می دهد و طرف دیگر تعهد مـی کند پس از بهره برداری برای یک دوره زمانی معینی تمام یا بخشی از تولیدات را در اختیار او قرار دهد. 

 

بازرگانی خارجی

واردات مواد اولیه پلاستیک اعم از :پلی آمید، پلی یورتان، پلی کربنات، انواع مودیفایر و افزودنیهای پلیمری، ای وی ای ،پی سی ای بی اس، پلی استال،پی بی تی،واردات انواع پلی کربنات ، ترخیص انواع مواد اولیه پلاستیک و خرید خارجی این مواد توسط شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در چین بخشی از توانمندیهای شرکت ما می باشد.

 

واردات مواد اولیه شیمیایی

 شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: واردات انواع پلی کربنات , ترخیص انواع مواد اولیه پلیمری , واردات انواع مواد اولیه پلیمری , تعرفه گمرکی انواع مواد اولیه پلاستیک , تعرفه گمرکی مواد پلیمری , ترخیص کار مواد اولیه پلیمری , ترخیص کالا , ترخیص مواد اولیه پلاستیک , خرید خارجی , واردات از چین , واردات مواد اولیه پلاستیک از چین , ترخیص از گمرک , بازرگانی خارجی , بازرگانی در چین , بازرگانی , مراحل واردات کالا از چین , واردات کالا , ترخیص کالا از گمرک , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 تعرفه گمرک

گمرك سازمانی دولتی است كه مسؤول اجرای قوانین گمركی و اخذ حقوق و عوارض ورودی (واردات) و خروجی (صادرات) و همچنین مسئول اجرای سایر قوانین و مقررات مربوط به واردات، ترانزیت وصادرات كالاها می‌باشد.

كار كارشناس گمرك فعالیت در گمرك كشور و یا بخش گمرك سازمان ها و شركت های بازرگانی و صنعتی دولتی و خصوصی می باشد.

تعرفه (به انگلیسی: Tariff) یعنی مالیات یا عوارض بر کالاهایی که میان کشورها یا منطقه‌ها داد و ستد می‌شود و یا بر سیاست‌های دولتی ویژه‌ای که این گونه مالیات‌ها در آنها دریافت می‌شود.

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه آماده انجام کلیه خدمات بازرگانی ، ترخیص و ارسال کالاهای صادراتی و وارداتی ، انجام امور ترخیص کالا هوایی و دریایی در کوتاهترین زمان ، حمل کالاهای صادراتی از ایران به کلیه بنادر دنیا وبلعکس می باشد، 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تعرفه گمرکی , واردات کالا , بازرگانی فیروزه , گمرک ایران , ورود کالا به ایران , مراحل واردات کالا , واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 تشریفات گمرک

 شرکت بازرگانی فیروزه در امور تجاری آماده ارائه خدمات بازرگانی (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص کالا، امور مالی و سرمایه گذاری خارجی) بنا به تقاضای شما می باشد.

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

 

تعرفه گمرکی

 

معافيت گمركي شامل حقوق گمركي ، سود بازرگاني و عوارض مي باشند . حال گاهي هرسه اين حقوق و عوارض معاف بوده و گاهي بعضي از اعضاي آن ، مثلا معافيت فقط از حقوق گمركي يا معافيت از سود بازرگاني يا از بعضي اقلام عوارض يا همه اينها كه نام برده شد .

ممنوعيت چه در ورود يا صدور كالا به موجب قانون يا مصوبات متكي به قانون برقرار ميگردد. به عبارت ديگر اعم است از كالاهايي كه بطور اخص ممنوع الورود يا ممنوع الصدور ميباشند و هم كالاهايي كه به لحاظ اقتصادي ورود يا صدورشان منع شده كه در حالت اخير “ غير مجاز “ خوانده ميشوند .

شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: گمرک , مفاهیم گمرکی , تشریفات گمرکی , گمرک ایران , بازرگانی فیروزه , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , تعرفه گمرکی , دمپینگ , حقوق گمرکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص کالا

ترخیص کار کیست ؟ به شخص یا اشخاصی که در انجام امور و رویه های گمرکی ماهر هستند و براساس انجام این امور کسب درآمد می کنند، ترخیص کار گفته می شود. به عبارت دیگر ترخیص کار کسی است که امور مربوط به واردات و صادرات را  انجام می دهد.

وظایف ترخیص کار به شرح زیر است:

  • انجام کلیه امور مرتبط با ترخیص کالا از سازمان گمرک کشور
  • در صورتی که از سوی صاحب کالا درخواستی دریافت نماید می بایست بتواند از کارت بازرگانی و ثبت سفارش با مشخصات و نام خود استفاده نماید .
  • یک ترخیص کار گمرک می بایست هیچ گونه چشم داشتی به میزان سود مالی صاحب کالای مورد نظر نداشته باشد و تنها برای رسیدن به مناقع  اقدام به راهنمایی صاحب کالا از طریق قانون نماید . 
  • مهم ترین شرط برای انتخاب یک ترخیص کار گمرک مورد اعتماد بودن وی می باشد . 
 

ترخیص کالا

 

 

ترخیص کالا از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه به صورت های مختلفی انجام می گیرد از جمله روش هایی که برای ترخیص کالا از چین مورد توجه می باشد می توان به ترخیص کالا به صورت هوایی ،زمینی، دریایی و… اشاره کرد.

 ترخیص کالا از چین یکی از پر ترافیک ترین نوع  ترخیصات می باشد چرا که چین یکی از کشورهای بزرگ و شاید بزرگترین کشوری می باشد که کالا های صادراتی بالایی دارد به همین دلیل ترخیص کالا از چین نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان دارای رونق خاصی می باشد در صورتی که نیاز به ترخیص کالا از چین را دارید شرکت بازرگانی ترخیص کالای فیروزه  آماده همکاری با شما جهت ترخیص کالا می باشد 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات , واردات کالا , واردات کالا از چین , ترخیص کالا , بازرگانی فیروزه , گمرک ایران , مراحل واردات کالا به ایران , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات و ترخیص انواع جامدادی از چین

با توجه به پیش رو داشتن شروع مدارس  پس از تعطیلات تابستان،بسیاری از تاجرین فعالیت خود را در زمینه واردات انواع لوازم التحریر آغاز نموده اند تا بازار ایران همچنان در انتهای تابستان غرق در شور و هیجان خرید و فروش لوازم التحریر از کیف و کوله پشتی و دفتر و کتاب گرفته تا جامدادی و پاک کن شود.

خرید و حمل کالا از چین تا ایران توسط شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از ۳۵ سال سابقه ی بازرگانی در چین آماده  همکاری با شما عزیزان است.

 

 

واردات جامدادی

عزیزانی که قصد سفر به چین را دارند می توانند از شرایطی که تیم بازرگانی فیروزه برای آنها در نظر گرفته اند استفاده ی لازم را ببرند،شرایطی مثل همراهی مترجم چینی و انگلیسی که در این مدت سفر و خریدی مطمئن را برای شما ممکن می سازد. 

عزیزانی که قصد تجارت در این زمینه را دارند میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ی واردات کالا از چین به راههای ارتباطی بازرگانی فیروزه متوسل شوند

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ترخیص لوازم التحریر , ترخیصکار لوازم التحریر , جامدادی فلزی و آهنربایی , جامدادی نمدی , واردات انواع جامدادی , واردات لوازم التحریر , بازرگانی فیروزه ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات و ترخیص کیف و کوله پشتی مدرسه 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه درخشان  آمادگی انجام واردات و صادرات و ترخیص کالا را داراست.

 اساس کار بازرگانی فیروزه کمک کردن به بازرگانان عزیزی که قصد تجارت با چین و سفر به چین را دارند می باشد. از جمله فعالیت های تیم ما مشاوره ی سرمایه گزاری در خرید از چین،شناسایی کالا و شرکت های سازنده ی محصول موردنظر ،رایزنی با بهترین شرکت جهت خرید کالا با کیفیت و قیمت درخواستی ،پیگیری و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا،حمل بار تا مقصد می باشد.

 با توجه به پیش رو داشتن شروع مدارس  پس از تعطیلات تابستان،بسیاری از تاجرین فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده اند تا بازار ایران همچنان در انتهای تابستان غرق در هیجانات و تنوع لوازم التحریر و انواع کیف و کوله پشتی مدرسه شود. 

 

واردات کیف و کوله پشتی

توصیه هایی برای انتخاب کوله پشتی مناسب:

 دقت کنید وزن کوله‌پشتی از ۱۵ درصد وزن کودک بیشتر نشود.
هر دو بند کوله پشتی را بر شانه‌های او بیندازید. این کار به توزیع مناسب وزن بر پشت کمک می‌کند و در صورتی که کمربند هم دارد از آن برای کاهش وزن بار بر شانه‌ها و گردن استفاده کنید.
مطمئن شوید کوله‌پشتی درست در وسط کمر قرار گرفته و پایین‌تر از دور کمر کودک قرار نگیرد. بندهای کوله پشتی باید حالتی آزاد داشته باشند تا حرکت آزادانه دست‌ها را بدون خم شدن ستون فقرات ممکن سازند.
برای قرار دادن کتاب‌ها و سایر وسایل در کوله‌پشتی و نیز در حمل آن به کودک کمک کنید. در صورت لزوم از کودک بخواهید یکی دو کتاب را در دست خود نگه دارد.
به حرف کودک توجه کنید. اگر پیوسته از درد و ناراحتی شکایت دارد او را ملامت نکنید. در این شرایط او را برای معاینه وضعیت کمر نزد متخصص ببرید. 

 

واردات کیف و کوله پشتی

 

شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات کوله پشتی در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انواع کیف و کوله پشتی , ترخیص کار لوازم التحریر , خرید لوازم التحریر , کوله پشتی دخترانه و پسرانه , کوله پشتی مدرسه , واردات انواع کیف و کوله پشتی از چین , واردات کوله پشتی , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

 بهترین نور، نور طبیعی است، در نتیجه هر منبع نوری که به نور طبیعی نزدیکتر باشد، نور سالم تری دارد. نور لامپهای رشته ای گرم و یکنواخت است و شباهت زیادی به نور طبیعی دارد و از این جهت بهترین نور مصنوعی می باشد.
این لامپ ها از لحاظ بازده تبدیل الکتریسیته مقرون به صرفه نیستند و کمتر از 5% انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند.

شرکت بازرگانی فیروزه از شرکت های موفق در حوزه واردات و صادرات کالا  و ترخیص آن از چین می باشد. یکی از خدمات شرکت بازرگانی فیروزه، واردات و ترخیص انواع سرپیچ های لامپ و لوازم الکتریکی می باشد.

 

 

واردات لوازم برقی


 
اساس کار بازرگانی فیروزه کمک کردن به بازرگانان عزیزی که قصد تجارت با چین و سفر به چین را دارند می باشد. از جمله فعالیت های تیم ما مشاوره ی سرمایه گزاری در خرید از چین،شناسایی کالا و شرکت های سازنده ی محصول موردنظر ،رایزنی با بهترین شرکت جهت خرید کالا با کیفیت و قیمت درخواستی ،پیگیری و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا،حمل بار تا مقصد می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات لوزام الکتریکی در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی , ترخیص کار لوازم الکتریکی , ترخیص کالا از گمرک , واردات لوازم برقی , بازرگانی فیروزه , واردات سرپیچ لامپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()