نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لباس آتش نشانی وارداتی از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه

 واردات انواع مدل های لباس آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی آتش نشانان را از ما بخواهید.شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع مدل های لباس آتش نشانی مورد نیاز شما در طرح های مختلف می باشد. واردات انواع مدل های لباس آتش نشانی اعم از لباس آتش نشانی ضدحریق،لباس آتش نشانی مخصوص عملیات،لباس فرم های آتش نشانی،لباس آتش نشانی جنس خوب،لباس آتش نشانی با قیمت مناسب و… کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف لباس های آتش نشانی و یا بازارهای فروش انواع مدل های لباس آتش نشانی را مشاهده نمایید.

 

واردات لباس آتش نشانی

 

انواع لباس نسوز

الف : محافظ در برابر شعله :

با آن می توان مستقیم وارد شعله شد و معمولا سه لایه هستند. وزن آن بین ۷ تا ۱۲ کیلوگرم بوده و در محیط هایی که آتش حدود  c ˚۸۱۵  حرارت دارد می توان از آن استفاده کرد

ب : محافظ در برابر حرارت :

این نوع لباس در اماکن پرحرارت و معمولاً توسط کارگرانی که در قسمت کوره های مراکز صنعتی کار می کنند استفاده می شود. این لباس ها معمولاٌ  از چندین لایه از جنس آزبست با رویه آلومینیومی ساخته شده است.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع مدل های لباس آتش نشانی اعم از لباس آتش نشانی ضدحریق،لباس آتش نشانی مخصوص عملیات،لباس فرم های آتش نشانی،لباس آتش نشانی جنس خوب،لباس آتش نشانی با قیمت مناسب و… را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا می پردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: شرکت بازرگانی فیروزه , لباس آتش نشانی , لباس آتش نشانی ضد حریق , لباس آتش نشانی نسوز , واردات تجهیزات ایمنی از چین , واردات لباس آتش نشانی از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع کاغذ A4 توسط بازرگانی فیروزه

 واردات انواع مدل های کاغذ A4 و رول های کاغذ A4 را از ما بخواهید.شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع مدل های کاغذ A4 و رول های کاغذ A4 مورد نیاز شما در مدل ها و طرحهای مختلف می باشد.

واردات انواع مدل های کاغذA4 ،کاغذA4 سفید،کاغذ A4 رنگی،کاغذA4 طرح دار،کاغذ A4 شطرنجی،کاغذ A4 مرغوب،کاغذ A4 ارزان قیمت و … کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید.

 

واردات کاغذ از چین

 

 

خصوصیات مهم فیزیکی مقوا و کاغذ:
1. میزان رطوبت: کاهش وزن کاغذ و مقوا پس از خشک شدن تا رسیدن به وزن ثابت.
2. میزان خاکستر: میزان خاکستری که پس از سوختن باقی می ماند.
3. سنگینی: جرم یک متر مربع کاغذ بر حسب گرم
4. ضخامت: ضخامت کاغذ و مقوا
5. تعداد لایه ها و ابعاد: ابعاد ورق و تعداد لایه های فلوت و لاینر تشکیل دهنده ی مقوا.
6. لمس: نسبت ضخامت کاغذ و مقوا بر حسب یک هزارم میلی متر به سنگینی آن بر حسب گرم در متر مربع.

درصورت تمایل به حضور در چین نیروی مترجم و یا همکار از ایران و یا چین در اختیار شما قرار می گیرد.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع مدل های کاغذA4 ،کاغذA4 سفید،کاغذ A4 رنگی،کاغذA4 طرح دار،کاغذ A4 شطرنجی،کاغذ A4 مرغوب،کاغذ A4 ارزان قیمت و … را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا می پردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات کاغذ , واردات کاغذ از چین , کاغذ A4 , واردات کاغذ A4 , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید , واردات , ترخیص انواع برچسب توسط شرکت بازرگانی فیروزه

خرید و واردات انواع  برچسب دیواری ،برچسب های فانتزی کتاب و دفتر ،برچسب های سه بعدی ،برچسب های بزرگ منظره  و…  نیز بخشی از توانمندی بازرگانی فیروزه در رابطه با خرید خارجی و امور بازرگانی می باشد.

 

واردات برچسب

 

ترخیص کالا : شرکتهای حمل بعد از رسیدن به مقصد، کالا را در گمرک به انبار تحویل می دهند، اسناد حمل نیز از طریق بانک یا شرکت پستی بدست خریدار می رسد، خریدار پس از دریافت قبض انبار و تنظیم یک مجموعه کامل سند، جهت ترخیص به گمرک مراجعه می کند و بدین ترتیب کالا و اسناد در گمرک به هم رسیده و مراحل ترخیص آغاز می شود.

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب گردیده که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ارزش گمرکی برچسب , برچسب سه بعدی , برچسب فانتزی , ترخیص انواع برچسب , واردات انواع برچسب , واردات برچسب سه بعدی , بازرگانی فیروزه , خرید برچسب از چین , ترخیصکار لوازم التحریر , ترخیصکار برچسب , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات فنس , توری , مفتول گالوانیزه , سیم خاردار 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه سابقه ی بازرگانی در کشور چین و با کادری مجرب و دفاتر مستقر در گمرکات ایران و شهرهای مشهد ،تهران و بندر عباس ،پکن ،گوانجو وایوو در زمینه واردات ، مشاوره بازرگانی ،خرید خارجی و ترخیص کالا از گمرک، ، مورد اعتماد بسیاری از بازرگانان خوشنام کشور است.

خرید و واردات انواع تورهای حصاری ،فنس ، سیم های مفتول ، تورهای پلاستیکی ،تور مرغی ،و… نیز بخشی از توانمندی این مجموعه  در رابطه با خرید خارجی و امور بازرگانی می باشد.

 

واردات توری مفتول

 

توری حصاری از 3 نوع متریال قابل تولید است

(فولاد سیاه : قیمت مناسب - زنگ می زند – ظاهر نه چندان جالب)

( فولاد گالوانیزه : قیمت متوسط – ضد زنگ – ظاهر خوب)

(فولاده گالوانیزه با روکش پی وی سی : قیمت بالا – ضد زنگ – ظاهر عالی)

 

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب گردیده که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، گشایش اعتبار (L/C)، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پی گیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: واردات فنس و سیم خاردار , ترخیص توری و سیم خاردار , هزینه واردات فنس و مفتول , ارزش وارداتی فنس و توری , ترخیص کار انواع مفتول و سیم خاردار , قیمت فنس و توری , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید پنکه دستی , واردات و ترخیص پنکه دستی 

شرکت بازرگانی فیروزه پس از سالها فعالیت در بخش بازرگانی به تجارب منحصر به فردی در رابطه با واردات انواع پنکه های رومیزی و دستی شارژی دست یافته است.

مجموعه ی بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در شهرهای پکن ،گوانجو و ایوو می باشد .و اساس کار خود را بر این گذاشته تا هرگونه فعالیت بازرگانان در این حوزه را ساماندهی کند،فعالیتهایی اعم از مشاوره به تاجرین ،خرید خارجی ،حمل و نقل کالا ،ترخیص از گمرک و… 

 

واردات پنکه از چین

 

 

پنکه های رومیزی هم طوری طراحی شده اند که قابلیت قرار گیری روی میز کار یا هر میز دیگری را داشته باشند. که در اندازه های مختلف کوچکتر از 12 اینچ و حتی بزرگتر تولید شده اند. برای افرادی که می خواهند در فضای بیرون و مقابل نور آفتاب فعالیت داشته باشند پنکه های کوچک قابل حمل بسیار مناسب می باشند.

البته برخی از برندها پنکه هایی را طراحی و تولید نموده اند که به سه حالت ایستاده، رومیزی و دیواری یا رومیزی، نیمه ایستاده و ایستاده می توان از آنها در مقاصد مختلف استفاده کرد. 

واردات انواع پنکه شارژی رومیزی ،پنکه ماشین ،پنکه های دستی پلاستیکی و… از جمله مواردی هستند که ما می توانیم راهگشای شما عزیزان باشیم.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع پنکه و لوازم برقی مد نظر خود را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا پرداخت خواهید نمود. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: پنکه دستی وارداتی , پنکه رومیزی شارژی , ترخیص پنکه , واردات پنکه از چین , خرید انواع پنکه دستی از چین , پنکه های دستی شارژی , ترخیص کار لوازم خانگی , ترخیص لوازم برقی از گمرک , خرید پنکه دستی مینی , پنکه یو اس بی , واردات پنکه دستی , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

 

از آنجایی که روز به روز افراد علاقه ی بیشتری به نگهداری انواع حیوانات خانگی از سگ و گربه تا انواع پرندگان زینتی و آواز خوان دارند،شرکت بازرگانی فیروزه مفتخر است تا در زمینه واردات و ترخیص این مجموعه کالاها فعالیت داشته باشد.اساس کار این مجموعه کمک به بازرگانان عزیزی است که قصد سرمایه گزاری خارجی در این زمینه را دارند می باشد تا در سریعترین زمان ممکن و با صرف هزینه مناسب به نتیجه دلخواه و سود مناسب دست پیدا کنند.

 

واردات لوازم حیوانات خانگی

 

 

از دیر باز سگ بعنوان بهترین دوست انسان همواره در خدمت او بوده و با توانایی های خود آدمی را شیفته ی خود نموده است. امروزه در تمامی کشورها جهان ازجمله در ایران هر روز به تعداد دوستداران این حیوان افزوده میشود و علاوه بر نگهداری از آن بعنوان یک دوست خوب، در بسیاری از موارد جهت نگهبانی و حافظت از آن بهره گیری میشود. سگهای پلیس و امداد همواره در مواقع ضروری کارایی خود را بسیار دقیق و منظم نشان داده و توانسته اند جایگاه خاصی را بدست آورند

سگ ها را می توان به دو دسته سگ های نگهبان و سگ های آپارتمانی (زینتی) تقسیم کرد که قیمت های آن ها با توجه به کارایی شان متفاوت است.

واردات انواع ظرف غذای سگ و گربه ،جای خواب حیوانات خانگی ،اسباب بازی و انواع وسایل سرگرمی حیوانات ،باکس نگهداری حیوانات و …. بخشی از لوازم جانبی است که توانایی خرید ،واردات و ترخیص آنها برای ما ممکن بوده است.

 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره ی بیشتر در این رابطه و یا هرگونه خرید خارجی می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

ادامه مطلب 



:: برچسب‌ها: تجهیزات حیوانات خانگی , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی , واردات و ترخیص ظرف غذای سگ و گربه , خرید جای خواب سگ و گربه از چین , شرکت واردکننده لوازم حیوانات خانگی , لوازم جانبی حیوانات خانگی , واردات انواع لوازم نگهداری حیوانات , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید میکروسکوپ و واردات میکروسکوپ  

عزیزانی که تمایل به سرمایه گزاری و فعالیت در رابطه با خرید خارجی و واردات و ترخیص انواع میکروسکوپ و دوربین ها ی حرفه ای ،تلسکوپ وانواع لنز را دارید می توانید با تیم بازرگانی فیروزه در ارتباط باشید.هدف این مجموعه صرفه جویی در زمان و هزینه برای بازرگانان عزیز است.

 

واردات میکروسکوپ

 

برای خرید میکروسکوپ باید اطلاعاتی راجع به مشخصات  فنی این کالا داشته باشید.

در طول سده هیجدهم میکروسکوپ در گروه ابزارهای سرگرمی به شمار می‌آمد. با پژوهشهای بیشتر پیشرفتهای چشمگیری در شیوه ساختن عدسی شئی بدست آمد. بطوری که عدسی‌های دیگر بصورت ذره بینهای معمولی نبودند بلکه خطاهای موجود در آنها که به کجنمایی معروف هستند، رفع شده‌اند و آنها می‌توانستند جزئیات یک شی را دقیقاً نشان دهند. پس از آن در طی پنجاه سال، پژوهشگران بسیاری کوشیدند تا بر کیفیت و مرغوبیت این ابزار بیفزایند. سرانجام ارنست آبه توانست پایه دانشی میزان بزرگنمایی میکروسکوپ را تعریف کند.

بدین گونه میزان بزرگنمایی سودمند آن بین ۵۰ تا ۲۰۰۰ برابر مشخص شد. البته می‌توان میکروسکوپ‌هایی با بزرگنمایی بیش از ۲۰۰۰ برابر ساخت. مثلاً توان عدسی چشمی را بیشتر کرد. اما توان جداسازی نور ثابت است و درنتیجه حتی بزرگنمایی بیشتر می‌تواند دو نقطه از یک شی را بهتر تفکیک کند. هر چه بزرگنمایی شی افزایش یابد به میزان پیچیدگی آن افزوده می‌شود.

بازرگانانی که قصد سفر به چین را دارند تا از نزدیک بازارهای چین و محصولات مورد نیاز را بررسی کنند ،می توانند از امکاناتی که این مجموعه برای حضور این عزیزان در چین در اختیار گذاشته است ، استفاده نمایند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات میکروسکوپ از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات میکروسکوپ , ترخیص انواع میکروسکوپ از گمرک , خرید میکروسکوپ , ترخیصکار میکروسکوپ , خرید میکروسکوپ خارجی , واردات میکروسکوپ از چین , تعرفه گمرکی واردات میکروسکوپ , میکروسکوپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات دوربین شکاری از چین

مجموعه بازرگانی فیروزه با سابقه ی ۳۵ ساله ی خود در امر واردات و ترخیص کالا توانایی واردات و ترخیص انواع دوربین شکاری ،تلسکوپ ،میکروسکوپ و انواع لنز از چین را دارا می باشد.

 

 واردات دوربین شکاری

دوربین‌های شکاری سایز بزرگ بهترین انتخاب برای مشاهده‌ی حیات‌وحش و به‌طور خاص از روی قایق هستند که نور بیشتری دریافت می‌کنند و در روشنایی کم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. به کمک این نوع دوربین شکاری می‌توان تصاویر باثبات‌تر و چشم‌اندازهای وسیع‌تری را مشاهده کرد ولی اندازه‌ی بزرگ و وزن زیاد حمل نقل آن را سخت می‌کند. متداول‌ترین انواع دوربین شکاری سایز بزرگ، مدل‌های ۴۲×۸ و ۵۰×۱۰ هستند. 

دوربین شکاری سایز متوسط   انتخاب مناسبی برای تماشای حیات‌وحش و مسابقات ورزشی محسوب می‌شود ولی برای حمل در کوله‌پشتی کمی سنگین است. دوربین شکاری سایز متوسط که تعادل خوبی بین اندازه و توانایی دریافت نور دارد، بیشتر در مدل‌های ۳۲×۱۰ و ۳۵× ۷ عرضه می‌شود.

درصورتیکه قصد فعالیت متمرکز بر روی خرید خارجی و واردات دوربین های شکاری از چین را دارید می توانید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب 

 

 



:: برچسب‌ها: ارزش گمرکی دوربین شکاری , انواع دوربین های شکاری وارداتی , واردات دوربین شکاری از چین , ترخیص دوربین شکاری از گمرک , ترخیص کار دوربین شکاری , تعرفه گمرکی دوربین شکاری , تعرفه واردات دوربین شکاری , خرید دوربین شکاری , هزینه واردات دوربین شکاری , واردات و ترخیص دوربین شکاری , ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

 

واردات تلسکوپ

 

استقرار تلسکوپ به دو صورت سمت- ارتفاعی و استوایی است. همانطور که از اسم آن پیداست استقرار سمت- ارتفاعی تلسکوپ را فقط به سادگی در امتداد سمت، یعنی موازی افق، به چپ و راست می‌برد و در امتداد ارتفاع به بالا و پایین. این ساده‌ترین نوع حرکت و پیمایش در آسمان است. به همین دلیل برای رصدگران تازه‌کار و آنهایی که قصد دارند از تلسکوپ خود برای مشاهده مناظر زمینی و گشت و گذار در طبیعت نیز استفاده کنند بهترین انتخاب است. تلسکوپ روی پایه عکاسی قرار می‌گیرد اما پیچ‌هایی برای حرکت آرام وجود دارد. نوع دیگر استقرار، یعنی استوایی، تلسکوپ را در دو امتداد مختصات استوایی آسمان، یعنی بعد و میل، حرکت می‌دهد. این دو مختصه معادل طول و عرض جغرافیایی اما بر کره آسمان‌اند. حرکت تلسکوپ در امتداد این دایره‌ها حرکتی کمانی است. فرض کنید وقتی می‌خواهید تلسکوپ را به بالا حرکت دهید در امتداد یک کمان و به صورت اریب هم به جانب و هم به بالا حرکت می‌کند و مستقیماً به جایی که شما مایل‌اید نمی‌رود

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین توسط مجموعه بازرگانی فیروزه, واردات تلسکوپ از چین , واردات تجهیزات رصد از چین , ترخیص تلسکوپ از گمرک , ترخیص کار تلسکوپ و دوربین , واردات ذره بین از چین , تعرفه گمرکی واردات تلسکوپ , ارزش گمرکی تلسکوپ , ارزش گمرکی کالا , ترخیص کار گمرک , خرید خارجی , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

 چمدان ها در انواع گوناگون کپسولی یا باکسی، برزنتی، چرمی و ... در بازار موجودند.

تقسیم بندی دیگر که برای چمدان در نظر می گیرند از لحاظ شکل ظاهری است که شامل چمدان های چرخ دار، بدون چرخ، کیف و ساک سفری و... است.

یک تقسیم بندی دیگر نیز بر اساس حجم و گنجایش چمدان وجود دارد و خریدار بسته به نوع نیاز خود برای خرید چمدان اقدام می کند.

چمدانی که امروز از آن برای سفرهای خودمان استفاده می کنیم معمولا از الیاف مصنوعی و البته گاهی هم از برخی فلزات ساخته شده اند اما نمی توان فراموش کرد که چرم هنوز هم در ساخت این وسیله نقش بسزایی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی چمدان های امروزی را می توان به 4 گروه برزنتی، چرمی، فلزی وکیف های دستی سبک سامسونت تقسیم بندی کرد.

 

واردات چمدان

 

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.

 

واردات چمدان

 

واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات چمدان , واردات چمدان از چین , واردات کیف و چمدان از ایوو , بازرگانی فیروزه , ترخیص کار گمرک , ترخیص کیف و چمدان از گمرک , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()