نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع رادیو پخش و اسپیکر ،واردات انواع سیستم سوتی و تصویری ،اسپیکرهای فلش خور ،اسپیکر مموری خور ،و … بخشی از فعالیتهای مجموعه بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.
 
 
 
واردات اسپیکر و رادیو
 
 
این که اسپیکر شما چند کاناله باشد به سلیقه و نوع کاربرد شما بستگی دارد. اگر  قصد خرید اسپیکری برای گوش دادن به موسیقی دارید یک اسپیکر دو کاناله قدرتمند که رنج پاسخدهی و حساسیت مناسبی دارد، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اما اگر شما قصد تماشای قیلم‌های سینمایی یا لذت بردن از صدای فراگیر سه بعدی را دارید اسپیکر‌های 5.1 و 7.1 کاناله می‌توانند تجربه‌ای دلنشین را برای شما رقم بزنند. 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات اسپیکر و رادیو پخش به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات رادیو و اسپیکر , خرید رادیو و اسپیکر از چین , ترخیص کار لوازم برقی , ترخیص رادیو پخش , ترخیص انواع رادیو و اسپیکر , بازرگانی فیروزه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

پل مارکوپلو یکی از جذابترین مناطق دیدنی دنیا

 

پل مارکوپلو یکی از جذابترین مناطق دیدنی پکن می باشد. این پل در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی پکن  قرار گرفته است، که ۲ ساحل رودخانه ینگ دینگ را به یکدیگر متصل می کند.این پل قدیمی ترین پل پکن و دنیا می باشد.این پل در سال ۱۱۸۹ و توسط سلسله شیزونگ تاسیس شده است. این پل بر اثر سیلابهای سخت رودخانه چندین بار تخریب گردید که در سالهای ۱۴۴۴ و ۱۶۹۸ مرمت کلی گردید. طول این پل ۲۶۰ متراست و  دارای ۱۱ قوس و دهانه می باشد.

 

 

پل مارکوپلو

 

 

از دیگر مناطق دیدنی پکن :پارک بیهای (Beihai Park) در مرکز پکن، برای بازدید در هر زمان از سال لذت بخش است. در محبوب ترین پارک پکن، مردم در دریاچه در فصل زمستان اسکیت روی یخ انجام می‌دهند ودر فصل بهار زمانی که درختان شکوفه می‌دهند در آنجا قدم می‌زنند. معبد سفید داگوبای در آن به سبک تبتی در جزیره Qionghua نقطه عطفی در پکن است. از آنجا که این پارک بسیار به شهر ممنوعه نزدیک است زمانی یک زمین بازی سلطنتی بوده است. صبح آخر هفته یک زمان خوبی برای بازدید است چرا که چینی‌ها می‌رقصند، آواز کارائوکه و یا اپرای پکن می‌خوانند، بدمینتون بازی می‌کنند یا کوارتت زهی را اجرا می‌کنند. این یک میز متنوع واقعی از سرگرمی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آشنایی با جاذبه های گردشگری پکن , پل مارکوپلو پکن , پل مارکوپلو در چین , جاذبه های گردشگری چین , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لوازم آرایش تولید چین , واردات و ترخیص لوازم آرایش

 

لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پول سازترین تجارتهای دنیا علی الخصوص در کشور ایران به شمار می آید. طی آماری که انجمن واردکنندگان در سالهای اخیر ارائه کردند حدود ۲٫۱ میلیارد تومان گردش مالی در بخش واردات لوازم آرایشی  وجود دارد. و زنان ایرانی تقریبا ۳ برابر همتایان اروپایی خود در این زمینه هزینه صرف می کنند.

از آنجایی که بسیاری از این لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت کاملا قاچاق وارد می شوند.در اغلب موارد عوارضی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.

شرکت بازرگانی فیروزه نیز با آگاهی از این وضعیت اقدام به واردکردن انواع لوازم آرایشی و ترخیص و انجام کلیه امور گمرکی آن نموده است.

 

واردات لوازم آرایش

 

 

محصولات زیبایی طریقه ای بسیار مناسب برای ایجاد حس اعتماد به ظاهر خود می باشند. آنها ابزاری هستند که باعث می شوند تا احساس زیبایی و جذاب بودن را در تمام مدت داشته باشیم. تمامی آن چیزی را که زنان در ذهن خود دارند را با خویش خواهند داشت. بسیاری از بهترین مارک های لوازم آرایشی شروع به تولید محصولات مخصوص به خود را کرده اند. با ازدیاد محصولات و مارک ها در آغاز هر ماه تقریبا یافتن بهترین برند محصولات ارایشی را دشوار ساخته است.

مجموعه بازرگانی فیروزه بیش از سه دهه است که با تولیدکنندگان و تاجران چینی در ارتباط است و کلیه امور بازرگانی در حوزه های مختلف را بعهده میگیرد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات لوازم آرایش , برند لوازم آرایش , ترخیص کار لوازم آرایش , خرید لوازم آرایش از چین , لوازم آرایش تولید چین , لوازم آرایش خارجی , واردات و ترخیص لوازم آرایش , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لاک ناخن , واردات لاک ناخن ,حمل و ترخیص کالا 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع لاک ناخن ،تزیینات ناخن ،لاک طرحی ناخن ،قلم لاک، برچسب ناخن ،ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.

 

واردات لاک ناخن

 

 

امروزه طراحی ناخن به یک هنر تبدیل شده است و بسیاری از متخصصین طراحی ناخن طرح های زیبا و خارق العاده ای روی ناخن ها به وجود می آورند. اما انجام طراحی ناخن به صورت حرفه ای کاری است که نیاز به یک سری وسایل ضروی داشته و تنها با کمک این وسایل است که می توان به صورت حرفه ای ناخن ها را به مدل های زیبایی در آورد. استیکر های ناخن در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داشته و با کمک آن ها می توان ناخن ها را به زیبایی آراست. البته در استفاده از این استیکر ها باید دقت کرده و آن ها را روی ناخن های خشک شده زد.

 تجربیات موفق در خدمت رسانی به موسسات و بازرگانان موجب اعتماد بیشتر  افراد به بازرگانی فیروزه شده است ،بطوریکه تمام امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: واردات لاک ناخن , انواع لاک ناخن خارجی , واردات قلم طراحی ناخن , هزینه واردات لاک ناخن , ترخیص کار لوازم آرایشی , ترخیص لوازم آرایش , واردات و ترخیص لاک ناخن , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات دستگاههای ورزشی , واردات و ترخیص لوازم ورزشی 

 

واردات و انجام هرگونه امور گمرکی ترخیص کالای ورزشی ، دستگاههای ورزشی و بدنسازی از چین و تحویل آن در هرنقطه از ایران طی ۴۵ تا ۶۰ روز کاری توسط این مجموعه قابل انجام است.

بسیاری ازصاحبان صنایع و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.

 

واردات تردمیل

 

 

 

دستگاه تردمیل که اکثراً موتوردار است، شامل تسمه پهنی است که با چرخش به دور غلطکها بر روی صفحه اصلی امکان راه رفتن و دویدن با سرعت‌های موردنظر را ایجاد می‌نماید. تردمیل در حقیقت شرایط انجام ورزش دو، مادر ورزشها، را در خانه و فضاهای بسته فراهم می‌نماید.

تردمیل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی، حرفه‌ای و خانگی استفاده گردد. قدرت موتور، کمترین و بیشترین سرعت، مدت کارکرد، شیب برقی و دستی و حداکثر وزن قابل تحمل شرایط و نوع تردمیل را تعیین می‌نماید.

اکثر تردمیل‌ها دارای سیستم نمایشگر دیجیتالی هستند که ضربان قلب، مسافت، کالری، سرعت و زمان را نمایش می‌دهد.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات دستگاههای ورزشی , واردات لوازم ورزشی از چین , واردات توپ و لوازم ورزشی , واردات دستگاههای بدنسازی , ترخیص از گمرک , ترخیص دستگاه بدنسازی از چین , ترخیص دستگاههای ورزشی از گمرک , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات ناخن مصنوعی , ترخیص ناخن مصنوعی , برچسب ناخن  

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع ناخن مصنوعی ، برچسب ناخن ، مژه مصنوعی ، ناخنگیر ، ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 

واردات ناخن مصنوعی

 

 

ناخن هاى مصنوعى به دو فرم کاشته مى شوند؛ در ابتدا مانند پر کردن دندان توسط وسیله اى دور حاشیه ناخن قرار مى گیرند و محکم مى شوند و در این صورت صفحه ناخن کاملاً صاف شده و به اصطلاح حاشیه ناخن ها مانیکور مى شوند و با موادى که حاوى فایبرگلاس است آن ناحیه را پر مى کنند و به اندازه دلخواه در مى آورند.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات ناخن مصنوعی , ارزش گمرکی ناخن مصنوعی و برچسب ناخن , برچسب ناخن , ترخیص لوازم آرایش , ترخیص ناخن مصنوعی , تعرفه گمرکی ناخن مصنوعی , هزینه واردات ناخن مصنوعی , واردات لوازم آرایش , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

موچین ,خرید, ترخیص , واردات موچین از چین 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع موچین ، ناخنگیر ، ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند

 

 واردات موچین

 

در موقع بررسی گزینه های مختلف، ازموچین هایی که نوک صاف، گرد و مربعی دارند، اجتناب کنید. هیلاری می گوید:هیچ کدام از این ها دقت لازم را ندارند. شما هرگز دوست ندارید که بخش های بزرگی از موهای ابرو را همزمان بردارید و تمام این موچین ها، این کار را انجام می دهند.

موچین های نوک گرد مانند موچین های بی خطر قیچی شکل هستند، آنها برای افرادی مناسبند که به تازگی یاد گرفته اند از موچین استفاده کنند.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ترخیص کار لوازم آرایش , ترخیص لوازم آرایش , تعرفه گمرکی واردات موچین , کد تعرفه موچین , هزینه واردات لوازم آرایش , واردات لوازم آرایش , واردات موچین , واردات و ترخیص موچین , بازرگانی فیروزه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو ۲۰۱۷

 با 60 سال قدمت و سابقه یکی از قدیمی ترین، معروفترین و بزرگترین نمایشگاههای جهان است که در شهر گوانگجو چین برگزار می گردد. نمایشگاه گوانجو چین بزرگترین نمایشگاه صنعتی و تجاری چین در طول سال می باشد. نمایشگاه گوانجو چین هر 6 ماه یک بار برگزار می گردد و تجار، بازرگانان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان را دور هم جمع می کند و موجب رقم خوردن میلیاردها دلار معاملات تجاری می گردد. بازدید از نمایشگاه گوانجو چین فرصت مناسبی برای مشاهده نمونه کالاها و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها می باشد.

 

نمایشگاه پاییزه گوانگجو

 

 

۱٫ محصولات فاز ۱ نمایشگاه پاییزه گوانگجو  (تاریخ شروع ۱۵ الی ۱۹ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۴ الی ۲۸ مهر ۹۶)
ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات وابسته ، دوچرخه، موتور سیکلت، قطعات یدکی اتومبیل، محصولات شیمییایی، سخت افزار، ابزارالات، ماشن آلات کشاورزی، وسایل برقی منزل، وسایل مصرفی الکترونیکی، کامپیوتر و محصولات ارتباطی، تجهیزات روشنایی، مواد ساختمانی و دکوراسیون، چینی بهداشتی و تجهیزات ان

یکی دیگر از نمایشگاه های چین :نمایشگاه صنعت قفل چین (China Lock) در تاریخ 12 ای 14 می در شهر گوانجو برگزار می گردد . هدف ایجاد بستری بین المللی تجاری و پیشبرد صنعت قفل، به حرفه ای ترین و بزرگترین نمایشگاه قفل، تبدیل شده است. این نمایشگاه در سال 2017 و در شهر گوانجو برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: برنامه زمانی نمایشگاه پاییزه گوانگجو , تقویم نمایشگاه بین المللی گوانگجو چین , محصولات نمایشگاه پاییزه گوانگجو , نمایشگاه بین المللی چین نمایشگاه بین المللی چین 2017 , نمایشگاه پاییزه 2017 چین , نمایشگاه پاییزه ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع سررسید و دفتر کلاسوری ،واردات لوازم تحریر و کاغذ و… بخشی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 

واردات سررسید

 

سایز سررسید میتواند بنا به نظر تولید کننده دلخواه و متفاوت باشد ولی برای کاهش ضایعات و همچنین قیمت تمام شده معمولاً از سایز های استاندارد زیر استفاده میشود :

سایز رحلی : بیشتر برای سررسیدهای مدیران استفاده میشود و دارای جای یادداشت بیشتری نسبت به سررسید وزیری میباشد . تقریباً کمی کوچکتر از سایز استاندارد آ4 و تقریباً برابر با ( 21 در 28.5 سانتیمتر ) میباشد .

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات سررسید , واردات سررسید چرمی از چین , واردات سررسید و دفتر جلد چرمی , ترخیص سررسید و تقویم , ترخیص کار لوازم التحریر , تعرفه گمرکی سررسید و جلد چرمی , هزینه واردات سررسید و دفتر کلاسوری , واردات انواع مدلهای سررسید , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر 

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر توسط شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امور بازرگانی (واردات و ترخیص کالا )

 

از جمله فعالیتهای این مجموعه واردات انواع شیشه و ظروف خالی لوازم آرایشی و بهداشتی ،شیشه خالی عطر و ادکلن ،قوطی کرم ، قوطی پلاستیکی شامپو ، ظرف خالی کرم پودر ،ریمل و… می باشد.

از آنجایی که این کالاها نیازمند به تنوع و استانداردهای خاصی است این مجموعه در پی آنست که به بهترین شکل این موارد را پوشش دهد.

 

واردات ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر

 

امروزه چین توانسته است بازارهای دنیا را با کالاهای تولید خود تسخیر کند که در این میان ایران نیز جدا از این مقوله نیست و همانند سایر کشورها مقصد کالاهای چین شده است.

امروزه بر اساس نظر تمامی کارشناسان، چین در حال قبضه کردن بازار کشورهای مختلف چه اروپایی، آمریکایی و آسیایی است و با توجه به نیروی کار ارزان، تولید انبوه کالا و استفاده ازتکنولوِِژی، تبدیل به مرکز تولید کالا در دنیا شده و اکثریت کشورها میزبان واردات از چین شده اند و قادر به رقابت با آن‌ها نیستند.

 

اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را به بازرگانان عزیز و شرکتها ارائه دهند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات ظرف خالی لوازم آرایشی و بهداشتی , واردات شیشه خالی , واردات شیشه خالی عطر و ادکلن , ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و بهداشتی , واردات قوطی خالی شامپو , هزینه واردات ظرف و قوطی خالی لوازم آرایش و عطر , بازرگانی فیروزه , واردات کالا از چین , واردات کالا , ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()