نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص سنسور لامپ  

 

شرکت بازرگانی فیروزه با تجربیات چندین و جندساله ی خود آماده ی هرگونه همکاری در رابطه با واردات ،ترخیص ،صادرات کالا می باشد. این مجموعه تمامی محصولات را با توجه به آخرین تکنولوژی روز تأمین میکند.در صورت تمایل به همکاری و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

همچنین این مجموعه آماده همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی می باشد.

این اعتماد افراد و سازمانها نتیجه ی تلاشهای اعضای کاردان و دلسوز این مجموعه است که با دلسوزی  ، دقت عمل ، سرعت بالا تمام تلاش خود را صادقانه انجام می دهند.

 

واردات سنسور لامپ

 

 

دستگاهی است جهت کنترل سیستم روشنایی، برای مکان هایی مثل راه پله ها، پارکینگ ها، اتاق های پروو و اماکنی که نیاز به روشنایی دائمی ندارند. این دستگاه با تشخیص حرکت یک فرد لامپ ها را روشن کرده و پس از طی مدت زمانی قابل تنظیم، لامپ ها را خاموش می کند.

شرکت بازرگانی فیروزه آمادگی واردات و ترخیص انواع سنسور لامپ از چین را دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سنسور لامپ , واردات سنسور لامپ , واردات لوازم الکتریکی , واردات و ترخیص سنسور لامپ , شرایط لازم برای واردات سنسور لامپ , شرکت بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

صادرات پسته

 

 پسته یک درخت خزان‌دار است و در زمستان برگ‌هایش می‌ریزد. درختان خزان‌دار جهت گل‌دهی و تولید محصول مناسب نیاز به یک میزان ساعت بهینه از نیاز سرمایی در فصل زمستان دارند (دمای ۰-۷.۲ درجه سانتیگراد). نیاز سرمایی درختان پسته، بسته به رقم متفاوت بوده و از ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت ذکر شده است. البته ممکن است ارقامی از پسته وجود داشته باشند که نیاز سرمایی متفاوتی داشته باشند. در ارقام پسته ایران رقم کله قوچی پایین‌ترین نیاز سرمایی (۶۰۰ ساعت) و رقم اکبری بالاترین نیاز سرمایی (۱۲۰۰ ساعت) را داراست. ارقام احمدآقایی و فندقی بین این دو رقم قرار دارند. عدم تامین نیاز سرمایی در پسته سبب کاهش رشد رویشی، تولید برگ‌های غیرطبیعی، تاخیر در گل‌دهی و میزان عملکرد پایین می‌شود.

 

 

 صادرات پسته

 

درخت پسته جهت تولید محصول بهینه و با کیفیت به میزان ۲۲۰۰ تا ۲۸۰۰ واحد گرمایی نیاز دارد.

واحد گرمایی مورد نیاز از رابطه زیر به دست می‌آید:

  واحد گرمایی = تعداد روزهای ماه (فروردین تا مهر) × (۲/ متوسط حداکثر دمای ماهیانه + متوسط حداقل دمای ماهیانه)

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: پسته صادراتی , صادرات پسته , صادرات پسته به خارج از کشور , شرکت صادرکننده پسته , انجام کلیه امور صادرات پسته , صادرات پسته مرغوب ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان و صاحبان سرمایه در تمام مراحل مشاوره ،خرید ، ترخیص ،حمل و نقل بین المللی و… است.

شرکت بازرگانی فیروزه کشور چین که به عنوان بزرگترین قطب صنعتی در آسیا و یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده و تأمین کننده کالا در دنیا شناخته می شود را به عنوان مبدأ خرید کالاهای خود قرار داده است.

 

واردات پمپ آب

 

 

پمپ جریان محوری: پمپ‌های این دسته که گاه پمپ‌های ملخی هم نامیده می‌شوند بیشترین افزایش فشار سیال را از طریق اعمال پروانه‌ها یا عملیات بالابری تیغه‌ها اعمال می‌کند. این گروه یک سری پروانه ورودی به همراه جریان ورودی محوری و خروجی تقریباً محوری دارند. پمپ‌های این گروه غالباً دارای سرعت مخصوص‌هایی بیش از ۹۰۰۰ هستند. در حالت کلی از پمپ‌های جریان محوری هنگامی که تولید دبی لازم باشد استفاده می‌کنند و از پمپ‌های جریان شعاعی بمنظور افزایش فشار سود می‌برند.

 

 مجموعه بازرگانی فیروزه دارای ۳۵سال تجربه در امور بازرگانی واردات ،صادرات و ترخیص کالا است.و دارای دفاتر متعددی در پکن ،گوانجوو ،ایوو،بندرعباس ،تهران و مشهد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: پمپ آب وارداتی , واردات پمپ آب , واردات پمپ آب از چین , هزینه واردات پمپ آب , واردات انواع موتور آب و دینام , واردات و ترخیص انواع پمپ آب , کد تعرفه واردات پمپ آب , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید, واردات و ترخیص هیتر

 

خرید, واردات و ترخیص هیتر ،انواع بخاری برقی ،بخاری های برقی پنلی ،انواع پکیج های گرمایشی و سرمایشی ،واردات دستگاه تصفیه آب و…. توسط مجموعه بازرگانی فیروزه انجام می شود.

شرکت بازرگانی فیروزه دارای بیش از سه دهه تجربه ی بازرگانی می باشد و به صورت جنرال در اکثر فعالیتهای بازرگانی واردات و ترخیص کالا فعالیت می کند.این مجموعه با همراهی نیروهای توانمند و با انگیزه ی خود در کشور ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان با تجربه و سرمایه داران جوان، می باشد.

 

واردات هیتر

 

 

یونیت هیتر چیست؟ این سیستم بیشتر برای کارگاه ها و فضاهای بزرگ مناسب است و تشکیل شده از لوله های پره داری که به صورت مارپیچ در یک جعبه فلزی در چند ردیف قرار گرفته اند و آب گرم یا بخار در آنها جریان یافته و یک فن که هوا را از روی لوله ها عبور می دهد.

این فن می تواند از نوع محوری یا سانتریفیوژ باشد.

 

مجموعه بازرگانی فیروزه آمادگی هرگونه همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات هیتر و بخاری برقی , واردات هیتر از چین , قیمت انواع بخاری و هیتر , ترخیص کار بخاری و هیتر , تعرفه گمرکی هیتر , تعرفه واردات هیتر , هزینه گمرکی واردات هیتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید خارجی , واردات یو پی اس و باتری

 

واردات انواع باتری ،دستگاه یو پی اس ،پاور بانک ، مودم و… ننها بخشی از فعالیت های بازرگانی فیروزه می باشد.

این مجموعه با دارا بودن دفاتر متعدد در کشور چین و ایران و با ۳۵ سال تجربه ی بازرگانی ، تمامی مراحل مشاوره ،خرید خارجی کالا تا لحظه ی تحویل محصول به مشتری را عهده دار می شود.

 

 واردات یو پی اس

 

یوپی اس ها برای مقابله با مشکلات برق AC سیستم ها طراحی و ساخته می شوند. این وسایل می توانند در محدوده از چند صد ولت آمپر (VA) برای حفاظت رایانه شخصی معمولی تا چند میلیون ولت آمپر (MVA) رای مراکز رایانه ای و مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی، ساخته و به بازار عرضه می شوند.

مشکلات موجود در برق شهر:

قطع برق شهر (Black Out): در صورت بروز چنین مشکلی یوپی اس با استفاده از باتری تا زمانی که انرژی ذخیره شده در آن اجازه می دهد، توان مصرفی تجهیزات را فراهم آورد.

بخشی از خدماتی را که مجموعه بازرگانی فیروزه قادر به انجام آنها می باشد، در ادامه به اختصار آورده شده است.

این خدمات شامل:

۱- جستجوی کالا و یا مشتری مورد نیاز کالای شما

۲- استعلام بهترین قیمت و تولید کنندگان و فروشندگان و خریداران دست اول

۳- خرید و تحویل نمونه کالا (sample)

۴- انجام مکاتبات بازرگانی حرفه ای و مذاکرات مرتبط و انعقاد قراردادهای لازم

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: یو پی اس وارداتی , واردات دستگاه یو پی اس , واردات یو پی اس از چین , خرید یو پی اس از چین , شرکت ترخیص کار باتری , واردات باتری و دستگاه یو پی اس , ترخیص یو پی اس از گمرک , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید , واردات , ترخیص شیشه زعفران

 

زعفران به عنوان یکی از با ارزشترین محصولات تولیدی ایران در میان اکثر کشورها محبوبیت زیادی دارد. و از آنجایی که این صنعت در ایران پیشرفت زیادی کرده است، بخشی اعظمی از رقابت بین تاجران و تولیدکنندگان ایرانی بر سر بسته بندی این محصول و ارائه ی آن به بازار می باشد. 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت در کشور چین تجربیات زیادی در ارتباط با خرید خارجی ،تولیدکنندگان چینی ،بازارهای خرید کالا در چین ، امور ترخیص و کمرک ،حمل و نقل کالا و… کسب نموده است .

 

 واردات شیشه زعفران

 

در منطقه اروپا، سه نقطه اصلی درگیر کشت زعفران هستند. این مناطق در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و یونان مستقر هستند. در سال‌های اخیر گرایش به تولید زعفران در این مناطق دائماً در حال کاهش بوده است. دلیل عمده آن گران شدن هزینه‌های کارگری و غیر‌اقتصادی شدن محصول در مقایسه با محصولات ایران، هند، افغانستان و سایر تولید‌کنندگان بوده است. در مقابل تمایل به صادرات مجدد و بسته‌بندی کالا در حال افزایش است. دلیل آن هم بیشتر به وجود تجربه فروش محصول در اروپا و انحصار در به اختیار گرفتن بیش از 80 درصد بازار مصرف در بزرگ‌ترین بازار وارداتی زعفران در جهان (اتحادیه اروپا)برمی‌گردد.

شرکت بازرگانی فیروزه توانایی خدمت رسانی و انجام کلیه امور مربوط به واردات و صادرات کالا و ترخیص و… در خصوص کشور چین را دارا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بسته بندی زعفران صادراتی , صادرات زعفران ایرانی , هزینه واردات شیشه خالی از چین , واردات انواع قوطی و شیشه زعفران , واردات شیشه زعفران , واردات و ترخیص شیشه زعفران , تعرفه گمرکی واردات شیشه خالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بهترین پسته صادراتی ایران

 

بر اساس کشور هدف و شرایط و ضوابط صادرات به آن کشور و همچنین استاندارد های مورد نیاز برای واردات خشکبار در گمرک مقصد که مورد نظر مشتری است در برخی موارد بویژه تمام کشور های اتحادیه اروپا نیاز است تا گواهی هایی از آزمایشگاه های معتبر اداره استاندارد اخذ شود و یا برای برخی موارد خاص تاییدیه هایی از اداره غذا و دارو دریافت گردد که این مراحل باید قبل از اظهار بار به گمرک صورت پذیرد.
خصوصا در زمینه دریافت گواهی سلامت برای انواع پسته صادراتی و فراورده های آن از نظر میزان افلاتوکسین شاهد پروسه و نحوه انجام زمانبری خواهیم بود.

 

 

پسته صادراتی

 

اداره استاندارد در گمرک های کشور شرکت های صادرکننده خشکبار و بویژه پسته را ملزم می نمایند که درصورت مبادرت به صادرات خشکبار خود نسبت به اخذ گواهی استاندارد اقدام نمایند (در صورتی که بار فله و بدون برند باشد یا برند مورد صادرات پیش از این ثبت نشده و استاندارد نگرفته باشد).


برای دریافت استاندارد از محموله نمونه برداری شده و باید تاییدیه های لازم را دریافت نماید و پس از آن باید گواهی بهداشت و سلامت نباتات که در کشور هدف نیز برای ترخیص بار مورد نیاز است دریافت گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: انواع پسته صادراتی , بهترین پسته صادراتی , پسته های صادراتی , تجارت پسته , شرایط صادرات پسته , صادرات پسته , صادرات پسته از ایران , pistachios , trade pistachios , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن

 

خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن و انواع مواد شیمیایی و اولیه صنعتی از چین ،واردات انواع تجهیزات آزمایشگاهی ،بیمارستانی ،قطعات یدکی خودرو ،قطعات یدکی موتور ،لوازم خرازی ،فندک ،اسباب بازی و… بخشی از فعالیتهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با دفاتر فعال خود در ایران و چین و همکاری بامجموعه های دیگر توانایی انجام امور حمل و نقل ،ترخیص و کلیه امور گمرکی را دارا می باشد.

 

 

واردات اکسیدآهن

 

آهن خالص به رنگ سياه تا خاكستری فولادی و در سطوح صيقلی به رنگ سفيد فلزی بوده و دارای جلای فلزی است. سختی آهن 5-4 و چگالی آن 8/7-7 و چكش خوار می باشد. دمای ذوب آهن 1536 درجه سانتیگراد و دارای خاصيت مغناطيسی زياد است. اين عنصر دارای چند شكلی است: آهنی كه در دمای بالاتر از 906 درجه تشكيل شود، آهن نوع Fe-γ و آهنی که در دمای كم با بلورهايی به شكل مكعب مركز دار متبلور می شود، آهن Fe- α می گويند. آهن در سنگ های آذرين قليايي يا فرا قليايی يافت می شود

تجربیات موفق در خدمت رسانی به موسسات و بازرگانان،موجب اعتماد بیشتر این افراد شده است .بطوریکه تمام امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: واردات اکسید آهن , واردات اکسید آهن از چین , ترخیص اکسید آهن , واردات اکسید آهن پالتی , بارگیری اکسید آهن , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید,واردات,ترخیص نوار چسب تبلیغاتی

 

وقتی چسب نواری روی سطحی می چسبد، حباب های هوا به گونه ای مهر و موم می شود که حتی یک مولکول هوا هم نمی تواند به داخل هیچ کدام از این حباب ها راه یابد. با چسبیدن نوار چسب روی سطح مورد نظر فشار هوای داخل هر یک از حباب ها و ابعاد آنها کاهش می یابد.

 

واردات نوار چسب تبلیغاتی

 

به این معنی که فشار هوای محیط بر فشار هوای داخل حباب های هوا غلبه کرده، موجب هرچه بهتر چسبیده شدن آن می شود، اما اگر نیروی کافی اعمال کنید، می توانید براحتی چسب را از هر سطحی جدا کنید.

 

واردات انواع نوار چسب و لیبل طرح دار ،چسب نواری ،چسب ۵ سانتی شیشه ای ،چسب کاغذی ،چسب مایع ،چسب طرح دار و … بخشی از فعالیتهای این مجموعه بازرگانی در کشور چین می باشد.

 این مجموعه آماده همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 



:: برچسب‌ها: واردات نوارچسب , ترخیص کار چسب , هزینه واردات نوارچسب تبلیغاتی , واردات نوارچسب تبلیغاتی , واردات و ترخیص انواع نوارچسب , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

نحوه واردات کالا از بازارچه های مرزی

عمل وارد كردن یا فراهم كردن موجبات ورود كالایی به یك قلمرو گمركی را واردات می گویند كه در اصطلاح لاتین Importation نامیده می شود.

همان طوری كه گفته شد، واردات به معنای ورود كالا به قلمرو گمركی است؛ لذا واردات در قلمرو سیاسی مثل مناطق آزاد تجاری مشمول این عنوان نخواهد شد.

 

واردات کالا

 

بنابراین برای ترخیص كالای وارده به بازارچه های مرزی نیاز به انجام تشریفات گمركی است كه در بازارچه ها تشریفات قطعی گمركی موردنظر است. صاحب كالا كه اقدام به واردات كالا می نماید لازم است كه در زمان موردنظر نسبت به ترخیص كالای خود اقدام نماید

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

 

یكی از رویه های گمركی اختصاص به ورود قطعی دارد كه در اصطلاح لاتین به آن Clearance for home use نیز می گویند كه بر اساس آن به واردكننده اجازه داده می شود كالایی را برای مصرف داخلی به قلمرو گمركی وارد نماید و با انجام تشریفات قطعی گمركی نسبت به ترخیص آن اقدام نماید كه ماده ۱ آئین نامه اجرایی قانون امور گمركی به آن اشاره دارد و حقوق گمركی، سود بازرگانی و عوارض در صورت تعلق فقط از واردات قطعی دریافت می گردد.



:: برچسب‌ها: ترخیص کالا , خرید خارجی , شرکت بازرگانی , گمرک , واردات از چین , واردات کالا , واردات کالا از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()